اعتراف خطیر؛ فهمیدیم شفر با بن یاس مذاکره کرده

مرد آلمانی با باشگاه اماراتی به توافق رسید

روزنامه الاتحاد امارات روز گذشته خبری منتشر کرد که روی تمام شایعات درباره آینده وینفرد شفر صحه گذاشت. رسانه‌های ایران روز یکشنبه خبر دادند مربی آلمانی با باشگاه بن یاس امارات مذاکراتی داشته است.
کد خبر: ۱۲۰۴۹۸۱

دیروز روزنامه الاتحاد این خبر را تایید کرد و نوشت به احتمال زیاد این مربی برای فصل بعد روی نیمکت بن‌یاس می‌نشیند. این نشریه نوشت: «شفر به عنوان جانشین جرونسلاو یوریچ، سرمربی کروات بن یاس انتخاب شده و مذاکرات به مراحل نهایی رسیده است، اما منابع نزدیک به باشگاه بن یاس اعلام کردند که خبر این توافق در پایان فصل و بعد از بازی‌های لیگ اعلام خواهد شد.»
ولی آیا استقلالی‌ها از مذاکرات مخفیانه شفر و باشگاه بن یاس خبر داشتند؟ آیا آنها مطلع بودند که سرمربی‌شان با وجود قرارداد دست به چنین کاری زده است؟ از همه مهم‌تر آیا شفر مطمئن بوده که از استقلال برکنار می‌شود و سر وقت از این باشگاه رفت؟ علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال فاش می‌کند در سفر آخر استقلال به شهر ابوظبی به صورت اتفاقی در جریان مذاکره وینفرد شفر و باشگاه اماراتی قرار گرفتند. ماجرا از این قرار است که در یکی از شب‌ها چند نفر به اردوی استقلال می‌روند و با شفر ملاقات می‌کنند. مسؤولان باشگاه خیلی اتفاقی متوجه می‌شوند که این افراد از باشگاه بن یاس امارات آمده‌اند. آنها شب بعد هم می‌آیند و این مسأله باعث ناراحتی مسؤولان استقلال می‌شود. خطیر در این باره توضیح می‌دهد: «واقعا خیلی اتفاقی متوجه این موضوع شدیم. در این‌باره تذکرهای لازم هم به وینفرد شفر داده شد و به او گفتیم این کار حرفه‌ای نیست، چراکه شما با استقلال قرارداد داری و نباید با باشگاه دیگری مذاکره کنی. خود شفر هم این موضوع را قبول کرد.» ولی حالا خبر رسیده آن مذاکرات نتیجه بخش بوده است! اگر وینفرد شفر، سرمربی بن یاس شود برای استقلال اتفاق خوبی است. با انتقال شفر به بن یاس او مجبور می‌شود با استقلال توافق مالی کند، ولی در صورتی که این پیشنهاد را رد کند و به باشگاهی ملحق نشود در آن صورت آبی‌ها مجبورند قرارداد او را به طور کامل پرداخت کنند. بنابراین برای استقلالی‌ها خبر خوبی است که شفر بخواهد به فعالیت مربیگری خود ادامه دهد. خطیر درباره پرداخت پول این مربی هم به جام‌جم می‌گوید: «تا این لحظه پولی به او نداده‌ایم و همه چیز منوط به مذاکراتی است که در آینده خواهیم داشت.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها