امیر علی اکبری در کنفرانس خبری خود گفت شاید یک روز، پردرآمدترین ورزشکار جهان شوم

اسپانسر من امیرالمومنین است

امیر علی اکبری مبارز ایرانی رشتهMMA گفت: برای نخستین بار است یک ایرانی که در کشور فعالیت می‌کند با پرچم کشورمان در سازمان UFC که بالاترین سطح را دارد به میدان می‌رود.
کد خبر: ۱۲۰۴۵۷۴

او در نشست خبری که روز گذشته برگزار کرد درباره جدایی‌اش از استکی حرف زد و از این گفت که می‌خواهد وارد مسابقات حرفه‌ای‌تری شود. مسابقاتی که بدون شک درآمد مالی‌اش با خیلی از ورزش‌های دیگر قابل قیاس نیست؛ طوری که امیر درباره‌اش می‌گوید «خدا را چه دیدید شاید به‌زودی یکی از پردرآمدترین ورزشکاران جهان شوم.»
بخش‌هایی از مهم‌ترین حرف‌های او در نشست خبری‌اش را بخوانید:
برای نخستین بار است که یک ایرانی که در کشور فعالیت می‌کند با پرچم کشورمان در سازمان UFC که بالاترین سطح را دارد به میدان می‌رود.
مربی جدید اضافه خواهیم کرد. مربی موی‌تای و جوجیتسو از خارج کشور به ما اضافه خواهند شد. استکی برای من مثل برادر بوده و از این به بعد هم مثل برادر خواهد بود ولی به‌خاطر مشغله‌های علی استکی این همکاری ادامه نخواهد داشت.
سازمان UFC به مبارز اجازه نمی‌دهد حق انتخاب داشته باشد و سازمان‌های بزرگ چنین اجازه‌ای نمی‌دهد و اگر به مصاف حریفان نروید به مدت سه تا چهار ماه بیرون خواهید ماند.
از سازمان UFC خواسته‌ام مسابقات در کشورهایی تدارک دیده شود که اطراف ما باشد؛ چراکه رفتن به آمریکا برای ایرانی‌ها سخت است.
UFC جزو پردرآمدترین سازمان‌های دنیاست. قطعا هیچ مبارزی قراردادش را شفاف اعلام نمی‌کند ولی شاید روزی بهترین و پر‌درآمدترین ورزشکار دنیا شدم.
به UFC آمدیم تا ثابت کنیم ایرانی‌ها می‌توانند در این سازمان حرفه‌ای به موفقیت برسند.
بستن سربند حیدر کرار تا امروز دلی بوده است و هیچ بحث تبلیغاتی در آن دخیل نبوده است.
تا امروز حتی یک ریال از داخل کشور حامی‌مالی نداشتم و تا جایی که بتوانم این کار را ادامه خواهم داد.
همه ما ایرانی هستیم و سپاه هم حافظ امنیت کشور است، اما تا امروز هیچ حمایتی از هیچ نهاد و سازمانی نداشتم و زیر پرچم اهل‌بیت و امیر المومنین بوده‌ام و خدا تنها حمایت کننده من بوده است.
از امروز باید همه دوستان دست به دست هم بدهیم تا این ورزش را در داخل کشور ثبت کنیم و فایترهایی با پرچم ایران در دنیا داشته باشیم و تا جایی که می‌توانیم پرچم ایران را در این رشته در دنیا بالا ببریم.

مرتضی رضایی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها