ادامه شایعات داغ پیرامون نیمکت تیم ملی فوتبال ایران ؛

تمایلات پنهان برانکو در مسیر پر مانع!

شاید همیشه برنده نباشد، اما همیشه از برد حرف می‌زند. این خصلت علی دایی است؛ چیزی که برانکو هم به‌درستی به آن اشاره کرد. دایی دو هفته پیش استقلال را متوقف کرد، هفته پیش پیکان را برد و حالا به‌دنبال امتیازات بازی با پرسپولیس است.
کد خبر: ۱۲۰۰۶۹۰

علی دایی در نشست خبری این بازی می‌گوید:
برانکو استاد و سال‌ها مربی من بوده است. خیلی خاطرات خوبی از او دارم. همیشه به او به چشم یک استاد و معلم نگاه کردم. خیلی هم او را دوست دارم اما داستان بازی متفاوت است. ما به خاطر خودمان و به خاطر این‌که شرافت فوتبال حفظ بشود تمام سعی‌مان را می‌کنیم که یک بازی خیلی خوب انجام بدهیم. بازی سختی خواهیم داشت، اما فقط برای برد به زمین می‌رویم و دنبال یک امتیاز نیستیم. کارمان در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران پرسپولیس خیلی سخت است اما سعی می‌کنیم سه امتیاز بازی را بگیریم.
همه می‌دانند من پرسپولیسی هستم، اما شرافت و وجدان کاری اجازه نمی‌دهد کوچک‌ترین سهل‌انگاری در این بازی داشته باشیم. در مقابل پرسپولیس باید از همه بازی‌ها بهتر باشیم. نمی‌خواهم وقتی تیمم گل می‌زند الکی احساس ناراحتی کنم یا وقتی پرسپولیس گل می‌زند احساس شادی کنم. من این چیزها حالیم نیست و من اینجوری بار نیامده‌ام. من همین هستم.
ما به خاطر خودمان بازی می‌کنیم. شاید جلوی پرسپولیس یا استقلال بازی کردن سخت‌تر باشد، اما با هر تیمی که بازی داشته باشیم می‌خواهیم برنده باشیم.
امید خالقی، محمد سلطانی مهر، امین حاج‌محمدی و حسین کامیاب را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم. سلیمانی را نیز به خاطر تنبیه انضباطی کنار گذاشته‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها