ادامه شایعات داغ پیرامون نیمکت تیم ملی فوتبال ایران ؛

تمایلات پنهان برانکو در مسیر پر مانع!

پرسپولیس از بازی‌های فشرده خسته است، اما برانکو قواعد بازی را خوب یاد گرفته. ترجیح مرد کروات این است که به جای گلایه از شرایط موجود، روی حریف بعدی تمرکز کند و با احترام از علی دایی و تیمش حرف بزند. قطعا یکی از رازهای بزرگ موفقیت برانکو همین است. گزیده‌ای از صحبت‌های سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بازی با سایپا در ادامه آمده است:
کد خبر: ۱۲۰۰۶۸۹

به خاطر برد برابر الاهلی یک بار دیگر به بازیکنانم تبریک می‌گویم، اما بازی با سایپا یک بازی جدید است و ما وقت جشن گرفتن نداریم. سایپا منتظر ما ست، حریفی که تکلیف خودش را روشن کرده است و در حاشیه امنیت قرار دارد. این می‌تواند برای ما بزرگ‌ترین خطر باشد چون آنها تحت فشار نیستند. انتظار یک نبرد سخت و سنگین را دارم.
در مورد تیم خودم باید بگویم خستگی داریم که نمی‌شود از آن فرار کرد. به خاطر مصدومیت روی نوراللهی نمی‌توانیم حساب کنیم، همین‌طور روی شایان مصلح که مصدومیتی از ناحیه زیر شکم دارد. همین‌طور انصاری و ماهینی. عالیشاه هم خیلی خوب کار می‌کند اما در لیست بازی با سایپا نیست.
تیم ما از لحاظ سازماندهی بازی به بازی بهتر و بهتر می‌شود. البته با توجه به این‌که متاسفانه هر چهار روز یک بار بازی داریم و زمان برای هماهنگی بیشتر وجود ندارد، در مقایسه با بازی با الاهلی تغییراتی خواهیم داشت.
در مورد آقای دایی بارها صحبت کرده‌ام. او برنده متولد شده است و همین خصوصیت او را در زندگی شخصی و ورزشی موفق کرده است. وقتی تمرین داشتیم، تا وقتی که تیم او برنده نمی‌شد تمرین را قطع نمی‌کردیم. الان او این خصلت را به بازیکنانش انتقال می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها