شفر از باشگاه خواست مهدی قائدی و فرشید باقری برگردند

جریمه سنگین برای دو بازیکن، تعهد جدی از قائدی

فرشید باقری و مهدی قائدی به احتمال فراوان پیش از بازی با سپاهان به تمرینات استقلال بازمی‌گردند. این دو بازیکن اخیرا از سوی وینفرد شفر اخراج شدند.
کد خبر: ۱۱۹۹۹۸۹

فرشید باقری به‌دلیل آنچه درگیری در رختکن قبل، بین دو نیمه و بعد از دربی خوانده می‌شود، از سوی شفر اخراج شد. اندکی بعد مهدی قائدی هم وقتی متوجه شد در لیست 18 نفره تیمش در بازی با سایپا حضور ندارد، تصمیم گرفت اردوی تیم را بدون هماهنگی ترک کند. این رفتار او هم باعث شد تا با غضب شفر روبه‌رو شود. این اولین بار نیست که قائدی اخراج می‌شود. او در گذشته هم بارها به‌دلیل رفتارهای حاشیه ساز اخراج شده و با عذرخواهی دوباره بازگشته است. قائدی در دو سال گذشته جنجال‌های زیادی آفریده است. او علاوه بر اخراج از تیم، تصادفی جنجالی هم با خودروی خود در بوشهر داشت که هنوز پرونده آن باز است. این بازیکن یک‌بار دیگر هم به‌دلیل رانندگی بدون گواهینامه جریمه شده بود. حتی باشگاه استقلال برای تمدید آپارتمان اجاره‌ای او هم با مشکلاتی روبه‌رو بود و در کل قائدی بیشتر از این‌که در آرامش به فوتبالش ادامه دهد با حاشیه درهم آمیخته و مشکل‌ساز است.
این بازیکن امسال فرصت زیادی برای بازی به دست نیاورده چراکه وینفرد شفر به‌طور کلی فوتبالش را قبول ندارد. عجیب اینجاست که چرا باشگاه با علم به این موضوع در فصل نقل و انتقالات قائدی را حتی به‌صورت قرضی به باشگاه دیگری نداد تا حداقل به خاطر او هزینه‌ای از جیب ندهد. به هر حال قائدی هم مثل دیگر بازیکنان پول می‌گیرد، در شرایطی که کوچکترین سودی به باشگاه استقلال نرسانده است.
در هر صورت احتمالا او موقتا روزهای پایانی حضورش در استقلال را سپری می‌کند و در تابستان به باشگاه دیگری نقل مکان خواهد کرد. با آن‌که قائدی در برنامه‌های شفر نیست ولی این مربی به باشگاه اعلام کرده به او و فرشید باقری نیاز دارد. به همین خاطر کمیته انضباطی باشگاه استقلال پس از بازی با الهلال تصمیم نهایی را درباره این دو بازیکن می‌گیرد. از همین حالا هم تا حدودی تکلیف آرا مشخص شده است. هر دو بازیکن با جریمه مالی روبرو می‌شوند ولی برخورد با قائدی قاطع‌تر خواهد بود. استقلالی‌ها قصد دارند از این بازیکن تعهد بگیرند تا در صورت تکرار دوباره رفتارهای حاشیه‌ساز خود با جریمه خیلی سنگین‍‌تری روبه‌رو شود.
البته خیلی‌ها از قائدی ناامید شده‌اند و اعتقاد دارند این بازیکن باید از استقلال برود. او توسط منصوریان به این باشگاه آمد و قرار بود تحت کنترل باشد اما خیلی زود اتفاقات حاشیه‌ای برایش رقم خورد. اولین حاشیه هم زمانی اتفاق افتاد که پیام‌های خصوصی این بازیکن در فضای مجازی توسط یک هکر در اختیار همه قرار گرفت. قائدی پیش از این بارها گفته است قصد دارد بدون حاشیه به کارش ادامه دهد ولی تا این لحظه موفق نشده است.
حاجیلو منکر درگیری‌اش با شفر شد
اخیرا خبری منتشر شد مبنی بر این‌که در زمان سفر استقلال به قطر برای دیدار با الهلال بین اصغر حاجیلو و وینفرد شفر درگیری لفظی پیش آمده است. این دو ظاهرا بر سر مسائل هماهنگی به مشکل خوردند و شفر هم از کوره در رفت تا باردیگر بین آنها درگیری پیش بیاید. حاجیلو سن و سال بالایی دارد و از زمانی که به استقلال ملحق شده در انجام کارهای هماهنگی تیم آن‌گونه که باید خوب عمل نکرده است. این مساله با انتقاد چند باره شفر مقابل فتحی روبه‌رو شده است. خیلی‌ها در استقلال اعتقاد دارند این باشگاه نیاز به یک سرپرست جوان‌تر دارد که بتواند تمام کارها را به درستی انجام دهد. حاجیلو اما با توجه به سن و سالش نتوانسته در این زمینه موفق عمل کند. شفر حتی یک بار به فتحی گفت که باید سرپرست جدیدی برای تیم انتخاب کند. مدتی هم حاجیلو و شفر قهر بودند و سرپرست استقلال در تمرینات حاضر نمی‌شد ولی در نهایت با تاکید دوباره فتحی به محل کارش بازگشت. حالا خبر رسیده دوباره بین آنها درگیری لفظی پیش آمده و این مساله مشکل ساز شده است. با وجود انتشار این خبر اما استقلالی‌ها مثل همیشه در تلاش برای تکذیب آن هستند. علی خطیر، معاون ورزشی آبی‌ها در این باره می‌گوید: «ما با حاجیلو در این باره صحبت کردیم و از او خواستیم تا ماجرا را بازگو کند که گفت با شفر درگیری نداشته است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها