آرش میراسماعیلی پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون جودو:

بیایید اختلاف‌ها را کنار بگذاریم

مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو از ساعت 10 روز گذشته برگزار شد و در پایان آرش میراسماعیلی موفق شد با کسب حداکثر آرا برای چهار سال به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شود.
کد خبر: ۱۱۹۷۹۴۴

آرش میراسماعیلی پس از مجمع انتخاباتی در جمع خبرنگاران گفت: «انتخابات بزرگی را پشت سر گذاشتیم و برای من یک روز بزرگ بود. از این‌که مورد اعتماد مجمع قرار گرفتم، خدارا شکر می‌کنم. هرکسی رای داد و نداد، برای من قابل احترام است. انتخابات تمام شد و از امروز باید برای اعتلای نام جودوی ایران تلاش کنیم.»
وی درمورد این‌که منصوری، سرمربی تیم ملی بعد از انتخاب شما استعفا کرده است، گفت: «فروردین‌ماه مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش داریم و ایشان و کادر فنی‌اش باید کار خود را با قدرت ادامه دهند. طبیعتا هر کسی یک نامزد را مدنظر داشت اما از امروز یک نامزد وجود دارد که آن هم جودوی ایران است. همه باید با سعه صدر ادامه دهند و کنار هم باشند و مطمئنا حمایت من را هم خواهند داشت.»
او ادامه داد: «از امروز فراموش می‌کنم که چه کسی به چه کسی رای داد. دیگر نام آرش میراسماعیلی و رئیس فدراسیون جودو مطرح نیست و نام جودو مطرح است. دوستان اجازه دهند در اولین فرصت با کادر فنی جلسه بگذاریم و صحبت کنیم. بحث اختلاف نیست. هر کسی یک نامزد را مدنظر داشت. من در پیشگاه مجمع قسم یاد کردم که قهرمانان مورد حمایت من خواهند بود. من خودم قهرمان بودم و شرایط را درک می‌کنم. از برنامه‌ها حمایت خواهیم کرد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها