از ادن آزارد و ام‌باپه به عنوان خریدهای احتمالی رئال در تابستان آینده نام برده می‌شود

برنامه مفصل زیدان برای احیای رئال

آن روزی که از رئال رفت و پشت سرش 9 جام رنگین از لالیگا، کوپا دل‌ری، لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان را برای رئالی‌ها باقی گذاشت، کسی نفهمید به چه دلیل و علتی تمام این افتخارات را گذاشت و رفت. اما حالا که بعد از هشت ماه دوباره به رئال برگشت، همه می‌دانند که زیدان فقط و فقط به یک دلیل به تیم محبوبش بازگشته است: احیای دوباره سفیدپوشان مادرید.
کد خبر: ۱۱۹۷۲۴۶

او که حالا تا پایان سال 2022 با رئال قرارداد بسته، در مصاحبه‌اش در حضور خبرنگاران از دلیل رفتنش از رئال این‌طور حرف زد: من از باشگاه جدا شدم، زیرا فکر می‌کردم که بعد از بردن همه جام‌های ممکن، بازیکنان نیاز به تغییر دارند.
من برگشتم، زیرا رئیس با من تماس گرفت و اینجا هستم، چون عاشق او و باشگاه هستم. خوشحالم که برگشتم، اما این مسؤولیت بزرگی است، زیرا آدم‌های زیادی عاشق این باشگاه هستند. ما فصل گذشته قهرمان چمپیونزلیگ شدیم اما خیلی زود رقابت قهرمانی لیگ را واگذار کردیم و همین طور جام حذفی و این اتفاقات زمانی رخ داد که من سرمربی بودم.
گفته می‌شود یکی از دلایل جدایی زیدان، نارضایتی او از جدایی کریس رونالدو بود. او در مورد ستاره فعلی یوونتوس هم گفت: همه رونالدو را می‌شناسند. او یکی از بهترین‌ها و بخشی از تاریخ باشگاه است، اما ما هنوز 11 بازی دیگر داریم و باید روی آن تمرکز کنیم. سرمربی جدید رئال در مورد این‌که آیا احساس می‌کند بازگشتش به این تیم یک ریسک است یا نه، گفت: من به این مسأله فکر نمی‌کنم. استراحت کردم و وقتی رئیس تماس گرفت، می‌خواستم برگردم؛ فقط همین. اشتیاق من، چیزی است که من را به اینجا کشید.
پرز دوباره دست به جیب می‌شود
حالا رسانه‌ها با انتشار گزارش‌هایی به حواشی این موضوع می‌پردازند. در همین راستا روزنامه آس در گزارشی به این موضوع اشاره کرد که پرز با چه وعده‌هایی توانسته زیزو را راضی به بازگشت کند. بنا بر این گزارش، رئیس رئال به زیدان قول داده که حتما با سه بازیکن بزرگ قرارداد امضا کند. همچنین پرز قول داده که قدرت اصلی باشگاه در زمینه ورزشی خواهد بود. به این ترتیب، از این پس هر تصمیم سرمربی فرانسوی با حمایت رئیس باشگاه روبه‌رو خواهد شد. برنامه دوم این است که دستمزد زیدان نزدیک به سرمربیانی همچون پپ گواردیولا و دیگو سیمئونه شود. او در دوران قبلی‌اش حتی در میان ده سرمربی با بهترین دستمزد قرار نداشت.
علاوه بر این، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت هم در گزارشی اعلام کرد که رئالی‌ها برای برآوردن خواسته‌های زیزو 300 میلیون پوند تدارک دیده‌اند. گفته می‌شود رئال در تابستان با فروش بیل و مودریچ به دنبال این است که بخش زیادی از این هزینه را به دست آورد. با این حساب گفته می‌شود طرفداران رئال باید منتظر تابستانی داغ در زمینه نقل و انتقالات باشند. مهم‌ترین اسمی که رسانه‌ها به آن اشاره می‌کنند، ادن آزارد است. هافبک بلژیکی چلسی مدت‌هاست که در رادار خرید رئالی‌ها قرار دارد و خودش هم چند وقت پیش رسما گفت که بازی در رئال یکی از رویاهایش به حساب می‌آید. با توجه به این‌که چلسی از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده، احتمال رفتن آزارد از استمفوردبریج زیاد است. بر همین اساس، روزنامه اکسپرس گفت، رئالی‌ها می‌خواهند با 120 میلیون دلار، آزارد را به مادرید ببرند.
از کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام به عنوان دیگر بازیکن مدنظر زیدان نام برده می‌شود. خود پرز هم در شب بازگشت زیدان با حرف‌هایش نشان داد به دنبال خرید ستاره‌هاست. پرز که بعد از معرفی زیدان به رسانه‌ها با خبرنگاران گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به سؤال‌های آنها پذیرفت برای جذب نیمار و امباپه، دو ستاره بزرگ پی.اس. جی امیدهایی دارد. بیش از همه چیز او امیدوار است که زیدان بتواند امباپه را به مادرید بیاورد. پرز در این باره با خنده گفت: زیدان فرانسوی است پس شاید بتواند با امباپه یک کاری بکند. در هر صورت این برنامه‌ها محقق بشود یا نه، خود زیزو می‌داند که دو راه کاملا متفاوت پیش رویش قرار دارد: تبدیل شدن به اسطوره‌ای فراموش نشدنی در رئال یا قرار گرفتن نامش در کنار تمام مربیان معمولی که این سال‌ها به رئال آمدند و رفتند.

حسین خلیلی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها