پشت پرده درخشش کاپیتان تیم‌ملی مقابل آبی‌ها

استقلالی‌ها اشکان را جریحه دار کردند!

اشکان دژاگه در بازی تراکتورسازی و استقلال بی‌شک بهترین بازیکن میدان بود. او با اختلاف نسبت به دیگر بازیکنان در زمین خوب بازی کرد و نشان داد برخلاف این‌که می‌گفتند فوتبالش تمام شده، می‌تواند همچنان ستاره باشد. اشکان در رقابت‌های جام ملت‌ها متحول شد.
کد خبر: ۱۱۹۲۵۴۹

او در آن مسابقات از ابتدا به میدان رفت و جزو بهترین بازیکنان ایران بود. بعد از مسابقات هم آمار نشان می‌داد دژاگه چقدر خوب عمل کرده است. اشکان بعد از بازگشت از جام ملت‌ها هم در لیگ برتر به خوبی پابه توپ شد و در بازی با استقلال به همه ایران نشان داد می‌تواند به درخشش خود ادامه دهد.
اشکان می‌خواست در این مسابقه هر طور شده خوش بدرخشد؛ چراکه بعد از بازی رفت دو تیم چیزهایی شنیده بود که جریحه‌دارش کرد. در آن مسابقه اشکان و مسعود به میدان رفتند ولی هر دو ناآماده بودند چون تازه به تیم تراکتورسازی ملحق شده بودند. به همین خاطر نتوانستند در زمین موفق باشند و هافبک‌های استقلال این دو بازیکن را از کار انداختند. پس از آن مسابقه رسانه‌ها و کانال‌های استقلالی از این نوشتند که هافبک‌های استقلال نشان دادند از کاپیتان اول و دوم تیم‌ملی بهتر هستند و حق آنهاست که جام‌ملت‌ها بروند. آنها به ویژه روی نام فرشید اسماعیلی مانور دادند و از این نوشتند که باید جای این بازیکنان را در تیم‌ملی بگیرد.
این حرف‌ها همه به گوش اشکان دژاگه رسید و به همین خاطر قصد داشت در بازی برگشت هرطور شده جبران کند. او انگیزه زیادی برای این مسابقه داشت و به همین خاطر توانست در زمین مسابقه خوش بدرخشد و بهترین بازیکن زمین شود. بعد از بازی جمعه شب هم هواداران جلوی اتوبوس تیم تجمع کردند و به تشویق شدید اشکان پرداختند تا از این بازیکن تقدیر و تشکر کنند.
اشکان دژاگه هم ساعتی بعد از بازی گفت: «خوشحالم که توانستم بازی خوبی انجام دهم و تشویق‌های هواداران به من انگیزه بیشتری می‌دهد تا بتوانم در بازی‌های بعدی بهتر عمل کنم.»
اشکان همچنین بعد از بازی هم در جمع خبرنگاران گفت: «سه امتیاز بازی خیلی ارزشمند بود و خوشبختانه با تلاش زیاد توانستیم آن را به دست آوریم. بازیکنان در زمین با تمام وجودشان جنگیدند و این سه امتیاز به راحتی به دست نیامد.» او در مورد گل زیبایش هم چنین توضیحاتی داد: «گلی که زدم حاصل تلاش همه بچه‌ها بود. به عقیده من همه پشت تیم بودند از هواداری که در سرمای شدید به ورزشگاه آمد و بازیکنانی که در زمین با تمام وجودشان جنگیدند. برای این‌که این بازی را ببریم همه یک‌دل بودیم و این مساله خیلی اهمیت دارد.»
اشکان درباره جو ورزشگاه هم گفت: «واقعاً جو عالی بود. من وقتی خودم نزدیک ورزشگاه شد‌م و دیدم که تماشاگران با چه شور و اشتیاقی و در سرمای شدید به ورزشگاه می‌آیند فیلم و عکس گرفته و برای دوستانم ارسال کردم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها