بوژیدار رادوشوویچ، دروازه بان کروات پرسپولیس که در دیدار برابر سپیدرود این تیم را در جام حذفی همراهی کرد و در دو دیدار بعدی تیم در لیگ برتر جای خود را به علیرضا بیرانوند داد، به دلیل عدم پرداخت مطالباتش در تمرین امروز غایب بود و خواهان بررسی مشکلات و پرداخت مطالباتش شده است.
کد خبر: ۱۱۹۲۵۴۷

باشگاه پرسپولیس بعد از عدم پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی خود، پیش از تعطیلات نیم فصل مبلغی به گادوین منشا، بشار رسن و بوژیدار رادوشوویچ پرداخت کرده بود و به آنها وعده داده بود پیش از شروع نیم فصل نیز باقی مطالبات را به آنها بپردازد. در شرایطی که منشا برای فسخ قراردادش با باشگاه به توافق رسیده و موفق شد مطالبات خود را دریافت کند، این دروازه بان کروات هنوز در این راه ناکام بوده تا امروز به این شکل و با عدم حضور در تمرینات گلایه خود را نشان دهد.
پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه در این خصوص گفت: «بوژیدار امروز در تمرین حضور نیافت اما این‌که این غیبت به دلیل مشکلات مالی بوده را هنوز اطلاع ندارم و مطمئنا آن را با باشگاه در میان گذاشته است.» با این حال تماس با بوژیدار نیز به نتیجه نرسید و او با رد این تماس نسبت به شایعه شکل گرفته پاسخ نداده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها