جام‌جم آنلاین گزارش می‌دهد

ترمز دستی آمریکایی‌ها در ایستگاه 22 بهمن

رئیس جمهور در اجتماع عظیم مردم تهران در میدان آزادی از ریشه‌ها، دستاوردها و آینده انقلاب اسلامی گفت

هر جا پیروز شدیم پشت‌سر رهبری بودیم

حسن روحانی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران در اجتماع بزرگ راهپیمایان تهرانی در مراسم 22 بهمن در میدان آزادی گفت: اگر در سال‌های اول انقلاب توانستیم ترور و شورش را مهار کنیم به دلیل این بود که ملت و دولت پشت سر امام (ره) قرار داشتند. در تحریم‌ها نیز با ایستادگی، همکاری، همراهی و تعاون در برابر آمریکا پیروز خواهیم شد. ما نمی‌گذاریم آمریکا پیروز شود.
کد خبر: ۱۱۹۱۳۹۷

به گزارش فارس، رئیس‌جمهور با اشاره به توانمندی‌های نظامی کشور اعلام کرد: ما برای ساختن انواع موشک‌های ضدزره، پدافند هوایی، زمین به دریا، دریا به دریا و زمین به زمین از کسی اجازه نگرفته‌ایم و نخواهیم گرفت.
روحانی تاکید کرد: امسال در شرایطی جشن ۲۲ بهمن را برگزار می‌کنیم که آمریکای جنایتکار، صهیونیسم و ارتجاع منطقه مردم ما را در فشار و منگنه تحریم قرار داده‌اند. بنابراین امروز حضور مردم در خیابان‌های سراسر ایران اسلامی و در این شهر بزرگ به این معناست که نقشه‌های یک ساله دشمن نقش برآب شده است.
رئیس‌جمهور گفت: دشمن هرگز به اهداف شوم خود نخواهد رسید. راه و مسیر ما به همان صورت که 40 سال پیش انتخاب کرده بودیم، ادامه خواهد داشت.
روحانی با اشاره به جداشدن بخش‌های زیادی از کشور در دوران حاکمیت سلسله‌های قاجار و پهلوی و مقایسه آن با دوران هشت‌ساله دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اولین دستاورد انقلاب اسلامی تمامیت ارضی، حراست از ایران عزیز است که یک میلی‌متر از خاک این سرزمین به دشمن واگذار نشد. ملت ما در برابر توطئه‌ها پیروز شد.
رئیس جمهور تصریح کرد: همه ما باید دقت کنیم. اگر در این 40 سال در برابر همه توطئه‌ها پیروز شدیم به خاطر اسلامیت و جمهوریت بود. ایمان مردم، شور مردم، اعتقاد مردم، فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار بزرگ‌ترین ره‌آورد انقلاب و دفاع‌مقدس است.
روحانی گفت: اگر ایمان نبود، اگر انقلاب ما، انقلاب اسلامی نبود و انقلاب ایرانی بود، حتما این انقلاب در برابر انواع توطئه‌ها نمی‌توانست مقاومت کند. اسلامیت این نظام است که توانسته ما را در برابر انواع خطرات حفظ کند.
روحانی با اشاره به نقش مهم ایران در منطقه گفت: ایران تنها کشوری است که می‌تواند به کمک ملت‌های منطقه بشتابد، بدون ایران هیچ‌گونه طرحی در این منطقه قابل اجرا نخواهد بود. این موضوع را استکبار جهانی، آمریکا و صهیونیست‌ها بدانند این پیروزی از آن ملت ایران خواهد بود.
رئیس‌جمهور تاکید کرد: مردم بزرگ ایران! امروز در جنگ بزرگ روانی، اقتصادی و تبلیغی در برابر دشمنان قرار داریم. این مشکلات را باید با دست همدیگر حل کنیم. هر جا پیروز شدیم، جایی بود که ملت و دولت کنار هم پشت سر رهبری قرار گرفتند.
رئیس‌جمهور تصریح کرد: مردم ما مشکلاتی دارند اما با کمک هم این مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت. وضع آمریکا به مراتب بدتر از آن است که خودشان فکر می‌کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها