اشکان دژاگه‌ : ژاپن و کره هم نمی‌خواهند به ایران بخورند!

خود کی روش هم به رفتن فکر نمی‌کند

وقتی اشکان وارد تیم ملی شد چه کسی فکر می‌کرد او بتواند به اینجا برسد و حتی بازوبند کاپیتانی ایران را بر بازو ببندد؟ خود اشکان هم حتی پیش‌بینی نمی‌کرد روزی کاپیتان تیم ملی شود.
کد خبر: ۱۱۸۵۴۳۸

وقتی در این باره از اشکان می‌پرسیم می‌گوید: راستش اصلا فکر نمی‌کردم کاپیتان تیم ملی هم شوم، ولی همین که کادر فنی به من اعتماد کرد و کاپیتان ایران شدم، افتخار بزرگی است و امیدوارم شایستگی اش را تا اینجای جام داشته باشم.
اشکان از افتخار بستن بازوبند می‌گوید و توضیح می‌دهد: از این‌که بازوبند تیم ملی ایران را بر بازویم می‌بندم، لذت می‌برم. افتخار بزرگی برای من و خانواده‌ام است. همین که اجازه دادند این بازوبند را به دستم ببندم، واقعا خوشحال هستم. می‌گویم هر دقیقه‌ای که بازوبند روی دستم باشد، لذت می‌برم و امیدوارم با بازی ام به تیم کمک کنم. همه ما دوست داریم پرچم ایران را بالا نگه داریم. می‌خواهم در خدمت تیم ملی باشم و ان‌شاءا... بازی‌های خوبی انجام دهم.
این روزها شایعات زیادی درباره جدایی کی‌روش بعد از جام ملت‌ها از تیم ملی شنیده می‌شود. وقتی از اشکان در این باره می‌پرسیم پاسخ می‌دهد: من زیاد در جریان این مسائل نیستم، ولی شنیدم که آدم‌های زیادی می‌گویند کی‌روش بعد از جام ملت‌ها می‌رود. ولی الان ما در کوران مسابقات هستیم و باور کنید خود کی‌روش هم بیشتر از همه فکر و ذهنش روی مسابقات است و اصلا به چیزی فکر نمی‌کند. کی‌روش هم کاملا تمرکز کرده و الان فقط این مسأله مهم است که بتوانیم در مسابقات نتایج خوبی به دست بیاوریم.
و سؤال آخر از دژاگه درباره حرف‌های طارمی است. این‌که گفته این حریفان هستند که باید از ایران بترسند. اشکان می‌گوید: بله، ما سعی می‌کنیم بازی به بازی خودمان را نشان دهیم. باید به تیم‌های دیگر نشان دهیم کار آسانی برای بازی کردن جلوی ما ندارند. در این چند ساله اسمی از ایران درست کردیم که الان اکثر تیم‌ها دوست ندارند جلوی ما قرار بگیرند. کره و ژاپن هم سعی می‌کنند تا به ایران نخورند. ما هم حواسمان هست و می‌دانیم هر تیمی که می‌خواهد قهرمان جام ملت‌ها شود باید همه را ببرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها