یک برد قاطع 5 بر یک آن هم در خانه حریفی به اسم کاردیف. این همان چیزی بود که منچستریونایتد برای برخاستن به آن نیاز داشت.
کد خبر: ۱۱۸۱۲۲۳

روزهای حضور مورینیو در منچستریونایتد سیاه و تلخ بود و شیاطین سرخ برای بازگشت به روزهای خوب به زمان نیاز داشتند. مدیران یونایتد به صورت موقت برای این فصل انتخابی داشتند که نامش برای هواداران کاملا آشنا بود. اوله‌گنار سولسشر؛ بازیکنی که همیشه به عنوان تعویض طلایی به زمین می‌آمد و هر بار هم که به زمین می‌رفت گل می‌زد و گره از کار سرآلکس فرگوسن و تیم بازی می‌کرد. اما این‌بار خبری از فرگوسن نبود؛ ولی او دوباره به داد تیم رسید. تیم را در حالتی بحرانی تحویل گرفت و به یک برد درخشان در هفته 18 لیگ برتر رسید.

سولسشر: این پیروزی را به نام رونی بنویسید
سولسشر در کنفرانس خبری پس از برتری 5 بریک تیمش در زمین کاردیف به تمجید از شاگردان خود پرداخت: اگر بازیکنان خوبی داشته باشید، فوتبال آسان است! بازیکنان فعلی کیفیتی باورنکردنی دارند. من چهارشنبه آمدم و تنها پنجشنبه و جمعه را فرصت داشتم. وین رونی پیامی برایم فرستاد و توصیه‌هایی داشت، پس این پیروزی را باید به نام او نوشت! گفت کاری کن تا فوتبال بازی کنند، از خودشان لذت ببرند و منچستریونایتد باشند.... من هم همین کار را کردم. وقتی تماشاگران از من استقبال کردند، افتخار کردم و مقابل آنها متواضع بودم. هفته‌ای احساسی برای من بود، اما این یک شروع است و ما به راه خود ادامه می‌دهیم.

رونی: اخراج مورینیو درست بود
دیلی‌استار از قول وین رونی،ستاره سابق منچستریونایتد نوشت: اخراج ژوزه مورینیو از منچستریونایتد، تصمیم درستی بود چون تیم برای خروج از بحران به چنین شوکی نیاز داشت. فکر می‌کنم برکناری مورینیو و فرصت دادن به اوله (سولسشر) تا پایان فصل تصمیم درستی بود و حالا مسؤولان باشگاه در عین حال که نیم نگاهی به عملکرد سولسشر دارند، برای پیدا کردن یک سرمربی جدید اقدام خواهند کرد و این‌بار می‌خواهند مطمئن شوند گزینه مناسبی را برای این کار پیدا می‌کنند. همه و همه باید خوشحال و راضی باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها