استقلال در تبریز هم متوقف شد

حال تیم شفر خوب نیست

یک تساوی صفر - صفر مقابل تیمی که از ده بازی نخست خود فقط یک برد دارد؛ آن‌هم بعد از شکست مقابل حریف ده نفره در جام حذفی. حال و روز استقلال این روزها اصلا خوش نیست.
کد خبر: ۱۱۷۵۲۸۸

تیم وینفرد شفر که ماه گذشته با شکست مقابل السد، از راهیابی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازماند، در جام حذفی هم مقابل تیم ده نفره سایپا، شکست خورد تا دو جام را در فاصله کوتاهی از دست بدهد. با این حال حتی این نتایج هم باعث نشد آنها با تمرکز بیشتر به فکر کسب امتیاز در جبهه سوم، یعنی رقابتهای لیگ برتر باشند. استقلال دیروز در مصاف با ماشینسازی تبریز هم تلاش چشمگیری برای کسب پیروزی از خود نشان نداد تا در نهایت با یک تساوی بدون گل، هوادارانش را بیش از پیش دلسرد کند.

شاید بزرگترین ضعف استقلال در روزهایی که خوب نتیجه نمیگیرند، ناتوانی در گلزنی باشد. آبیها گرچه با تساوی دیروز، به لطف یک بازی بیشتر به نسبت سایپا به رده ششم جدول صعود کرد، اما در آماز گل زده، فقط با 9 گل در 11 بازی، یکی از 6 تیم ضعیف لیگ برتر، در فاز تهاجمی هستند. از بین تیمهایی که در لیگ 11 بازی انجام دادهاند، فقط تیمهای سپیدرود، نفت مسجد سلیمان، نساجی، استقلال خوزستان و فولاد کمتر از 9 گل به ثمر رساندهاند و این برای استقلالی که در فصل نقل و انتقالات، با جذب نفراتی چون الحاجی گرو، الهیار صیادمنش، روحا... باقری و مرتضی تبریزی تلاش زیادی داشت تا جای خالی مامه تیام را پر کند، یک شکست محسوب میشود.

بازی با ماشینسازی، هفتمین بازی استقلال در رقابتهای این فصل لیگ برتر بود که بدون گل زده برای آنها به پایان رسید. به عبارتی تیم شفر، این فصل فقط در چهار بازی موفق به گلزنی شده و 10 امتیاز از 15امتیاز خود را مدیون گلزنی در همان چهار بازی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها