شاید باورتان نشود، ولی گوگل چند روز قبل در اقدامی غافلگیرکننده گزینه View Image را از بخش نمایش نتایج جست‌وجوی تصاویر خود حذف کرد و به‌این‌ترتیب کاربران مجبور بودند برای مشاهده هر تصویر در ابعاد واقعی، به سایت در بردارنده تصویر مراجعه کرده و پس از جست‌وجوی تصویر مربوطه، آن را به‌طور مجزا باز کنند.
کد خبر: ۱۱۲۴۶۸۸

حذف این گزینه برای بسیاری از کاربران شرایط سختی را به‌وجود آورد، چراکه مراحل دستیابی به یک تصویر بسیار بیشتر شد و در مواردی نیز تصویر از قبل روی سایت وجود داشته، اما ممکن بود از روی آن سایت حذف شده باشد و همین حذف شدن موجب عدم دسترسی کاربر به تصویر نهایی بود.

اگر شما نیز جزو کاربرانی هستید که هنوز نتوانسته‌اید این اقدام گوگل را درک کنید و با مشکلات فراوانی در جست‌وجوی تصویر روی گوگل مواجه هستید، پیشنهاد می‌کنیم از ترفند این هفته کلیک کمک بگیرید تا همچون گذشته این گزینه را سر جای خود در اختیار بگیرید:

مرورگر کروم را اجرا کرده و پس از مراجعه به لینک زیر، افزونه View Image را دریافت و روی مرورگر نصب کنید.

https://goo.gl/ByQ6p4

مراحل کار به اتمام رسیده و حالا می‌توانید همچون گذشته به گوگل مراجعه کنید، تصویر موردنظرتان را جست‌وجو کنید و پس از انتخاب هریک از تصاویر دلخواه، با کلیک روی گزینه View Image نسبت به مشاهده تصویر در ابعاد واقعی اقدام کنید.

بازگشت به کروم قدیمی

مرورگر کروم یکی از به‌روزترین و قدرتمندترین مرورگرهایی است که کاربران در سیستم‌های عامل مختلف اعم از ویندوز، Mac OS X، اندروید و آی‌اواس از آن استفاده می‌کنند. این مرورگر همواره نسخه‌های جدیدی را منتشر می‌کند و کاربران نیز با دریافت نسخه‌های به‌روز سعی می‌کنند از آخرین نسخه و امکانات تعبیه شده در آن بهره‌مند شوند. در این میان ممکن است برخی کاربران به دلایل مختلفی هنگام استفاده از آخرین نسخه با مشکلاتی مواجه شده یا تداخل در عملکرد سایر برنامه‌های نصب شده مشاهده کنند. در این شرایط بهترین راه خلاصی از مشکل، بازگشت به نسخه‌های قبلی است. نکته‌ای که قابل توجه است این که دسترسی به نسخه‌های قدیمی‌تر از سایت گوگل امکان‌پذیر نیست.

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به دلایل متعدد قصد دارید از نسخه‌های قدیمی‌تر کروم استفاده کنید این ترفند را به شما پیشنهاد می‌کنیم. به کمک این ترفند می‌توانید به‌راحتی به نسخه‌های قدیمی‌تر کروم و دیگر برنامه‌های موردنظر دسترسی یافته و نسبت به جایگزین کردن آنها به‌جای نسخه جدید اقدام کنید.

مرورگر کروم را به‌طور کامل از روی رایانه خود ببندید.

نسخه فعلی نصب شده روی رایانه را حذف کنید. (Uninstall)

به لینک زیر مراجعه کنید: (به‌دلیل تحریم ایران توسط سایت زیر، نیازمند تغییر آدرس آی‌پی به کشوری به‌جز ایران هستید)

https://filehippo.com/download_google_chrome

در سمت راست صفحه بخشی با عنوان Older Versions را مشاهده خواهید کرد.

با کلیک روی گزینه View More به صفحه جدیدی هدایت می‌شوید که تمام نسخه‌های پیشین کروم را نیز در خود جای داده است. با کلیک روی عنوان هر نسخه می‌توانید به صفحه دانلود همان نسخه مراجعه و پس از دانلود نسخه موردنظر نسبت به نصب آن روی سیستم‌عامل اقدام کنید.

توجه: سایت uptodown.com نیز قابلیت دسترسی به نسخه‌های قدیمی‌تر نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های مختلف در سیستم‌های عامل ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و آی‌اواس را در اختیار شما قرار می‌دهد.

امیر عصاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها