دوست دارید با چه تیمی همگروه شویم؟

بـرزیل و اسپانیـا در صدر محبوب‌ترین‌ها

فردا ساعت 16:30 مراسم قرعه‌کشی جام جهانی روسیه در کاخ کرملین روسیه برگزار می‌شود و از همین حالا همه استرس دارند. همه امیدوارند ایران به قرعه سختی نخورد تا بتواند از گروه خود صعود کند. در آستانه مراسم قرعه کشی، چهره‌های مطرح فوتبال ایران از این می‌گویند که دوست دارند ایران با چه تیم یا تیم‌هایی همگروه شود. نظرات متفاوت است.
کد خبر: ۱۰۹۸۴۱۳

کریم باقری:

دوست دارم تیم ملی در سید یک با تیم‌های آلمان یا برزیل روبه‌رو شود، در سید دو هم دوست دارم به اسپانیا بخوریم و به مصاف این تیم برویم، حتی پرتغال هم رقیب خوبی برای ما در جام جهانی خواهد بود. در کل دوست دارم با تیم‌های قدرتمند در جام جهانی بازی کنیم.

سعید عزت‌اللهی:

دوست دارم با پرتغال یا فرانسه از سید اول همگروه شویم. به بقیه تیم‌ها فکر نکرده ام ولی قطعا پاناما گزینه خوبی در سید چهار است. دوست دارم تیم‌های بزرگ در گروه ما حضور داشته باشند. درست است، این تیم‌ها روی کاغذ سخت هستند. مثلا اسپانیا، اما دیدید که همین تیم مقابل روسیه‌ای که مقابل ما مساوی کرد، متوقف شد و با این که سه گل به روسیه زد، اما سه گل هم خورد. پس ببینید تیمی مثل روسیه هم قدرتمند است. کسی فکر می‌کرد نیجریه از سید چهار جام جهانی، چهار گل به آرژانتین بزند؟ ما چه بخواهیم یا نخواهیم، صددرصد با تیم‌های قدرتمند روبه‌رو می‌شویم و در همه سیدها از یک تا چهار، تیم‌های قدرتمند هستند و ما هم آماده رویارویی با همه آنها هستیم.

علیرضا جهانبخش:

قبل از این که هلند حذف شود،دوست داشتم با این تیم همگروه شویم. پیش بینی این که چه قرعه‌ای از گوی خارج می‌شود واقعا سخت است. ولی من دوست دارم قرعه طوری باشد که از گروه مان صعود کنیم. قطعا نمی‌توان اسمی گفت و روسیه، پاناما و... هم تیم‌های ساده‌ای نیستند. بعضی‌ها می‌گویند این رقبا آسان هستند، ولی من چنین نظری ندارم.

مرتضی پورعلی گنجی:

من خیلی تیم ملی برزیل را دوست دارم و علاقه مندم با این تیم همگروه شویم.بازی جلوی نیمار خیلی لذت‌بخش خواهد بود. در کل خیلی بازی‌ها سخت خواهد بود و به نظرم تیم آسان در روسیه وجود ندارد.

امید ابراهیمی:

راستش من از بچگی طرفدار تیم ملی اسپانیا بودم. دوست دارم یک روز با این تیم بازی کنیم، ولی نمی‌دانم در جام جهانی روسیه این اتفاق می‌افتد یا نه؟ امیدوارم گروه‌بندی ما به شکلی باشد که بتوانیم از مرحله گروهی جام جهانی صعود کنیم. در کل زیاد به این فکر نمی‌کنم که بخواهیم با چه تیمی همگروه شویم. باید به بهترین شکل خودمان را آماده حضور در رقابت‌ها کنیم.

اشکان دژاگه:

خیلی‌ها در این باره از من می‌پرسند که دوست داری با چه تیمی همگروه شویم؟ من علاقه‌مندم با آلمان بازی کنیم. البته این مساله خیلی سخت خواهد بود، ولی ما هم تیم کوچکی نیستیم و در برزیل نشان دادیم می‌توانیم هر تیمی را غافلگیر کنیم.

مهدی طارمی:

من از بچگی طرفدار تیم ملی برزیل بودم و دوست داشتم جلوی این تیم بازی کنم، ولی الان علاقه مندم بیشتر با تیم‌هایی در یک گروه باشیم که زیاد سخت نباشند. برزیل، اسپانیا، فرانسه و... تیم‌های قدرتمندی هستند. همه تیم‌ها هم با تمام توان به روسیه می‌آیند. امیدوارم قرعه خوبی داشته باشیم تا بتوانیم از گروهمان بالا برویم.

مهدی مهدوی‌کیا:

من دوست دارم با تیم ملی آلمان در یک گروه قرار بگیریم. البته بازی جلوی چنین تیمی اصلا آسان نیست. ولی برای من جذاب است که تیم ملی با آلمان بازی کند. یک بار جلوی این تیم در آزادی بازی کردیم و حتی می‌توانستیم به آنها گل بزنیم که شانس آوردند. در جام جهانی فرانسه هم به تیم ملی این کشور باختیم و می‌توانستیم حداقل یک گل بزنیم.

کارلوس کی‌روش:

ترجیح می‌دهم با یک تیم از آفریقا، یک تیم از اروپا و یک تیم از آمریکای جنوبی یا شمالی همگروه شویم، تا این که دو تیم اروپایی در گروه ما باشند. این قرعه بدی برای تیم ملی خواهد بود.

رضا گوچی:

بدم نمی‌آید با آرژانتین همگروه باشیم. راستش کلا نظر من این است که نباید بگوییم فلان تیم قوی‌تر است و فلان تیم ضعیف‌تر. این یک فکر اشتباه است. هر تیمی که به روسیه می‌آید، قدرتمند است و می‌تواند برای ما دردسر درست کند. باید خودمان را قوی‌تر کنیم.

وحید امیری:

من تیم‌های بزرگ را دوست دارم. در بین تیم‌های سید اول برزیل را خیلی دوست دارم. در سید دوم هم اسپانیا تیم مورد علاقه من است. البته بچه‌ها به شوخی به من می‌گویند اگر با تیم‌های مورد علاقه تو در یک گروه بیفتیم که کارمان تمام است. (خنده) ولی بازی با این تیم‌ها واقعا برای همه ما لذتبخش است.

فیفا و یوزپلنگ‌های امیدوار!

قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه جمعه این هفته‌ در مسکو برگزار خواهد شد و 32 تیم راه یافته به این رقابت‌ بزرگ از جمله تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران حریفان خود را خواهند شناخت. سایت فیفا در گزارشی به معرفی 32 تیم راه یافته به جام جهانی پرداخته است و درباره تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران نیز به عنوان یکی از تیم‌های راه یافته به جام جهانی روسیه نوشت.

ایران:

حضور در جام جهانی: 4 دوره از 10 حضور در انتخابی

سرمربی:

کارلوس کی‌روش، سرمربی با تجربه پرتغالی سومین حضورش را در جام جهانی تجربه می‌کند. بعد از این که در سال 2010 روی نیمکت تیم‌ ‌ملی فوتبال کشورش یعنی پرتغال نشست، او اکنون برای دومین بار پیاپی با تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران جواز حضور در جام جهانی را به دست آورده است. کارلوس کی‌روش دو بار قهرمانی در جام جهانی جوانان را به همراه پرتغال به دست آورد و در انتخابی جام جهانی روسیه نیز به همراه تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران عملکرد بی‌نقصی داشت و باعث شد این تیم به عنوان تیم نخست آسیا جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد.

گل برتر:

گل مهدی طارمی به ازبکستان

گلی که باعث قطعی شدن صعود تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2018 روسیه شد، با حرکت زیبای طارمی و نفوذ او به محوطه جریمه به دست آمد. این گل زیبا، خامه روی کیک صعود تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به جام جهانی روسیه بود.

ستاره:

سردار آزمون

وارث علی دایی در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران یعنی سردار آزمون را می‌توان ستاره تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران دانست که عملکرد بسیار خوبی در تیم‌ ‌ملی داشته است و در جام ملت‌های آسیای 2015 نیز درخشید. این بازیکن تکنیکی در تیم‌ ‌روسیه‌ای روبین کازان فوتبال خود را پیش می‌برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها