در مراسم تقدیر از اصحاب رسانه مطرح شد؛

واکنش ظریف به سلفی گرفتن ها در مراسم تحلیف روحانی

در پایان مراسم تحلیف، برخی نمایندگان با فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا عکس سلفی گرفتند که این اقدام با واکنش‌های منفی مواجه شد.
کد خبر: ۱۰۵۹۵۷۷

در همین زمینه علیرضا سلیمی، عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در گفت‌وگو با مهر، گفت: در صورتی که وکلای ملت به دلیل این‌که این تصاویر شأن مجلس را زیر سوال برده است به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کنند، قطعا هیات نظارت این رفتار دون شان را بررسی خواهد کرد.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فراکسیون امید باید در قبال این رفتار اعضای خود موضع‌گیری کند، سکوت فراکسیون امید در قبال رفتار اعضای این فراکسیون نشان‌دهنده تائید آن است. به گزارش فارس، صادق خرازی، موسس حزب ندای ایرانیان و سفیر سابق ایران در فرانسه هم به سلفی گرفتن تعدادی از نمایدگان مجلس شورای اسلامی با فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا واکنش نشان داد و در اینستاگرامش نوشت: ای‌کاش مجلس یک واحد آموزش پروتکل رفتار و اخلاق جمعی برای نمایندگان محترم تدارک می‌دید که وجاهت نمایندگان محترم دستمایه نقد قرار نمی‌گرفت گرچه بایست از خدواند متعال خواست تا در برابر نقد منصفانه همه آحاد مسئولان و مردم فروتن و متواضع باشند و سپاس از منتقدان با شرف را سر لوحه زندگی خود قرار دهند.

حسام‌الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور هم در کانال تلگرامی خود نوشت: مشکل سیاسی نیست، فرهنگی است. ای کاش با تک تک نمایندگان محترم حاضر در آن تصویر سلفی، مصاحبه‌ای عمیق گرفته شود.

در همین حال فرج‌الله رجبی، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود به توضیحاتی درباره سلفی با «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و انتشار این عکس در فضای مجازی پرداخت.وی نوشت: پس از انتشار عکس اینجانب که البته در جوی غیررسمی و پس از پایان مراسم تحلیف در فضای عمومی منتشر شد، گرچه نمایندگان حاضر در محل از سر مطایبه مشغول گرفتن عکس بودند، ولی به هر حال اینجانب وظیفه خود می‌دانم از آنچه که خاطر مردم عزیز را مکدر می‌سازد و ناقض شأن نمایندگی مردم می‌باشد عمیقا ابراز تاسف و عذرخواهی نمایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها