جنجال در جلسه دستیاران ایرانی کی‌روش و تاج؛

علیه برانکو مصاحبه نمی‌کنیم!

پرونده دستیاران ایرانی کی‌روش در تیم ملی را باید بسته شده تلقی کرد. روز پنجشنبه کارلوس با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال جلسه‌ای برگزار کرد. در این جلسه قرار بود درباره وضعیت دستیاران ایرانی تصمیم‌گیری نهایی شود.
کد خبر: ۱۰۱۲۸۷۶

کی‌روش پیش از این به دلایلی که برای خود مربیان ایرانی هم عجیب بود، رای به برکناری‌شان داده بود. در دبی وقتی کارلوس متوجه شد این مربیان دستمزد خود را نگرفته‌اند، به آنها گفت به ایران برگردند و وقتی پول‌شان را گرفتند، برگردند. وقتی مربیان به فرودگاه دبی رفتند تا برگردند، مهدی تاج رئیس فدراسیون با محسن معتمدکیا مدیر رسانه‌ای تیم تماس گرفت و گفت به این مربیان بگوید به هتل برگردند. روی همین دستور، مربیان ایرانی به هتل برگشتند و همین مساله برای آنها دردسرساز شد. با آن‌که دستور را تاج داده بود، آنها قربانی این اتفاق شدند. روز پنجشنبه کارلوس با رئیس فدراسیون جلسه‌ای برگزار کرد و در این جلسه گفت: «همه را نمی‌خواهم. تکلیف بعضی‌ها را هم بعد از بازی با قطر روشن می‌کنم. بگویید منتظر بمانند، وقتی بازی تمام شد، جلسه می‌گذاریم و آنجا تصمیم می‌گیریم که برگردند یا نه.» تاج در جلسه با مربیان ایرانی این حرف‌های کی‌روش را به آنها منتقل کرد و با واکنش تندشان همراه شد. مربیان ایرانی می‌گفتند: «کارلوس هم بخواهد ما دیگر نمی‌مانیم. ما عروسک خیمه‌شب‌بازی نیستیم که به ما بگوید هر وقت گفتم بیایید. ایشان که خودش خواهان احترام است، چطور به ما احترام نمی‌گذارد؟» یکی از بحث‌های حساس و مهم جلسه، صحبت درباره برانکو بود. کی‌روش به دستیارانش گفته بود درباره برانکو صحبت کنند ولی از آنجا که آنها از دستور سرمربی تمرد کردند، کارلوس علیه‌شان شد. وقتی تاج به دستیاران ایرانی گفت یکی از دلایل برکناری‌شان این مساله بود، با ناراحتی گفتند: «چرا باید علیه برانکو حرف می‌زدیم؟ این کار را نکرده و نمی‌کنیم.»

در پایان جلسه مربیان ایرانی تصمیم گرفتند به کارشان در تیم ملی خاتمه دهند ولی تاج این مساله را به کی روش منتقل نکرد. او در مصاحبه‌ای گفت: «تغییرات در کادر فنی نخواهیم داشت.» ولی این عکس خبرهای رسمی از داخل جلسه مربیان ایرانی بود. به این ترتیب جواد نکونام، مارکار آقاجانیان، مهرداد خانبان، آرین قاسمی و در نهایت محسن معتمدکیا که فقط به تلفن تاج پاسخ داده و به مربیان ایرانی گفته بود رئیس تاکید کرده در دبی بمانند، از کار برکنار شدند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها