مرد سارق گمان نمی‌کرد زمانی که خودروی پراید پارک شده در خیابان را به سرقت می‌برد، نوزادی داخل آن باشد. او بعد از چند روز، دختر هشت ماهه را در مقابل مسجدی رها کرد.
کد خبر: ۱۰۱۱۴۰۵

به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته زن جوانی با حضور در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از سرقت خودرو پرایدش و ربودن دختر هشت ماهه‌‌اش خبر داد.

شاکی به بازپرس سهرابی گفت: ساعاتی پیش دو کودکم را سوارخودرو کرده و با آنها برای خرید نان از خانه خارج شدیم. خودرو را مقابل یک نانوایی در یکی از محله‌های پایتخت متوقف کردم. از فرزند خردسالم خواستم حواسش به خواهر هشت ماهه‌اش باشد تا من پس از خرید نان بازگردم. زمانی که نان‌ها را خریدم و بازگشتم، دیدم فرزندم از خودرو پیاده شده و در حال نگاه کردن به اسباب‌بازی‌های مغازه‌ای است.

وی افزود: زمانی که با هم به سمت خودرو بازگشتیم اثری از دختر هشت ماهه‌ام و خودرو نبود. اطراف را جست‌وجو کردم اما خبری نبود. دزد، خودرو را با دختر هشت ماهه‌ام برده بود.

همزمان با شکایت این زن، با دستور قضایی، مشخصات خودروی سرقتی و نوزاد ربوده شده در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت تا به محض مشاهده خودرو آن را متوقف کنند. جست‌وجو‌ها در این باره ادامه داشت تا این که دو روز پیش زنی هنگام رفتن به مسجد محله‌شان در یکی از محله‌های جنوبی تهران متوجه کاپشن مردانه‌ای مقابل پله‌های ورودی بخش زنانه مسجد شد. او کنجکاو شد و گوشه کاپشن را کنار زد و با نوزادی روبه‌رو شد که آرام خوابیده بود .

با دیدن این صحنه اطراف را جست‌وجو کرد تا ردی از پدر و مادر نوزاد پیدا کند اما بی‌نتیجه بود. بنابراین نوزاد را بغل کرد و به کلانتری رفت و از یافتن او مقابل مسجد محله خبر داد. ماموران اطراف را جست‌وجو کردند و زمانی که ردی از والدین نوزاد به دست نیاوردند، او را با هماهنگی قضایی به بهزیستی تحویل دادند . ماموران در جست‌وجوی والدین نوزاد رها شده در خیابان بودند که اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می‌داد، مشخصات این نوزاد با دختری که سارق او را همراه خودرو ربوده یکی است.

با مشخص شدن این موضوع، خانواده نوزاد ربوده شده به اداره بهزیستی رفتند و با دیدن نوزاد او را شناسایی کردند و با هماهنگی قضایی وی را تحویل گرفتند و به خانه بازگشتند. با نجات این نوزاد، پلیس همچنان در جست‌وجوی سارق نوزاد و کشف خودروی سرقتی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها