سرمربی پرسپولیس رامین رضائیان را به کاغذپاره تشبیه کرد

برانکو: دایی و تبانی؟ او به برادرش هم باج نمی‌دهد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه هنوز در مورد رامین رضاییان تصمیم نهایی‌اش را نگرفته اما فکر می‌کنم در این هفته وضعیت نهایی این بازیکن مشخص شود.
کد خبر: ۱۰۰۹۳۴۷

برانکو ایوانکوویچ با ابراز رضایت از کسب پیروزی برابر نفت تهران، در واکنش به این موضوع که استقلالی‌ها در صفحات مجازی مدعی شده‌اند که پرسپولیس با تبانی علی دایی که ایمان مبعلی را بیرون کشید، مقابل نفت به برتری رسید، گفت: واقعا کسانی که این حرف را می‌زنند، باید خجالت بکشند. آنها به شخص بزرگ فوتبال ایران یعنی علی دایی تهمت می‌زنند. شخصیت او طوری است که حتی به برادر تنی‌اش هم باج نمی‌دهد. آنهایی که این حرف را می‌زنند، قصد دارند برد ما را بی‌ارزش کنند. توجهی ندارم که استقلال چطور با پنالتی که مشکل‌دار بود، یک امتیاز مقابل سیاه‌جامگان کسب کرد. مشکل من نیست که چرا آنها نتوانستند سیاه‌جامگان را شکست دهند.

برانکو افزود: کارت قرمز نفت به دلیل کم‌تجربگی دروازه‌بانش بود، نه این‌که بخواهد عمدا با دست بزند. اگر او این کار را نمی‌کرد، علیپور گل می‌زد.

وی درخصوص این‌که برخی انتقاد می‌کردند که پرسپولیس نیمکت قوی ندارد، گفت: در مورد تک‌تک بازیکنان صحبت نمی‌کنم، اما نه برای شهاب کرمی و نه سامان نریمان جهان ساده نبود این گونه بازی کنند. از نحوه بازی بازیکنانم راضی هستم و نشان دادند می‌توانند کامل برای پرسپولیس بازی کنند. آنها از لحاظ تاکتیکی زیبا بازی کردند.

سرمربی پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت رامین رضاییان گفت: فکر می‌کنم این هفته وضعیت نهایی این بازیکن مشخص شود. او در اختیار باشگاه قرار گرفته است. کاغذ پاره را وقتی با چسب بچسبانیم هیچ وقت مثل اولش نمی‌شود باید به این نکته توجه داشت.

برانکو با اشاره به تمدید قرارداد بازیکنان پیش از اتمام فصل خاطرنشان کرد: این طبیعی است که ما همزمان و موازی به فصل بعد هم فکر کنیم. یک سال و نیم پیش و زمانی که ما هدف‌گذاری کردیم تصمیم گرفتیم که پرسپولیس را به عنوان یک تیم قوی در فوتبال ایران و آسیا مطرح کنیم. خود من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم اما در حال حاضر مساله اصلی قهرمانی پرسپولیس است. هدف بعدی ما پس از قهرمانی صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیاست و پس از آن نیز قرار گرفتن در بین 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا در دستور کار ما قرار دارد. ما اهداف‌مان را از هیچ‌کس پنهان نمی‌کنیم.

برانکو در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر این‌که استقلالی‌ها به خاطر مشکلات مالی اعتصاب کرده‌اند و وضعیت مالی پرسپولیس چطور است، خاطرنشان کرد: مطمئنم مسئولان باشگاه مساله مالی را حل کرده و نتایج باشگاه را همزمان با نتایج مالی دنبال خواهند کرد. الان وارد فشرده‌ترین بخش کارمان شده‌ایم. مشکل مالی در همه باشگاه‌ها وجود دارد. تکرار می‌کنم باشگاه حداکثر تلاشش را کرده است، اما انتظار داریم بیشتر تلاش کنند.

برانکو در ارتباط با تقابل تیمش با استقلال خوزستان در هفته بیست‌وچهارم تصریح کرد: این بازی خیلی‌خیلی مهم است. استقلال خوزستان در ابتدای مسابقات لیگ قهرمانان استارت خوبی داشت و دو برد بسیار مهم بدست آورد، اینها کیفیت و قدرت تیم استقلال خوزستان را نشان می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها