با آواز همایون شجریان و آهنگسازی پورناظری

آلبوم موسیقی «رگ‌ خواب» منتشر می‌شود

آلبوم تصویری «خداوندان اسرار» به آهنگسازی سهراب پورناظری و خوانندگی همایون شجریان که توسط رخشان بنی‌اعتماد کارگردانی شده است، رونمایی شد.
کد خبر: ۱۰۰۴۸۱۱

به گزارش مهر، سهراب پورناظری آهنگساز آلبوم تصویری «خداوندان اسرار» در نشستی که روز گذشته با حضور خبرنگاران در تالار خلیج‌فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار شد، گفت: خانم رخشان‌ بنی‌اعتماد افتخار دادند همراه با گروه خود متشکل از باران کوثری، سپیده عبدالوهاب، هایده صفی‌یاری و مجتبی میرطهماسب کارگردانی تصویری اثر را که در سال 91 در قالب پروژه «آیینه‌ها» روی صحنه رفت، به عهده بگیرند. این پروژه 53 اجرا در تهران، شهرستان‌ها و چند کشور داشت که برای من پروژه‌ای بسیار خاطره‌انگیز بود و باعث شد تا همکاری من با همایون شجریان آغاز شود.

همایون شجریان خواننده این آلبوم تصویری نیز با بیان این‌که فضای این آلبوم تصویری با کنسرت «آیینه‌ها» متفاوت است، گفت: ما حتی در طراحی دکور نیز تفاوت‌هایی را بین قطعات ایجاد کرده‌ایم. مجموع این آثار به شکلی است که باید در دو لوح فشرده برای مخاطبان اجرا شود. این خواننده موسیقی ایرانی در ادامه به توجه مخاطبان به موسیقی ایرانی اشاره کرد و گفت: متأسفانه ادبیات ایران در حال حذف شدن است و ما باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم که با موسیقی، این پیوند را با گذشته عمیق‌تر و گسترده‌تر کنیم.

سهراب پورناظری در جواب به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اتفاقات پرحاشیه‌ای که برای ساخت موسیقی فیلم «رگ خواب» به وجود آمد، توضیح داد: متاسفانه فارغ از ماجراهایی که برای داوری بخش آهنگسازی فیلم بویژه در مورد فیلم «رگ خواب» اتفاق افتاد، اتفاق ناخوشایند دیگری نیز افتاد. این که دوستان برگزیده مراسم اختتامیه بدون هیچ‌گونه اجازه‌ای از من یکی از قطعه‌های پرطرفدار فیلم به خوانندگی همایون شجریان را روی یک کلیپ برای حاضران در مراسم پخش کردند و ماجرا به قدری برای ما گیج‌کننده بود که اصلا نفهمیدیم این قطعه چطور به دست آنها رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها