پیامک‌های جدیدی در روزهای گذشته با عنوان حذف یارانه به برخی خانوارها ارسال شده که بررسی‌ها نشان می‌‌دهد این خانوارها در صورت معترض بودن باید مستندات درآمدی خود را برای واریز یارانه ارائه کنند.
کد خبر: ۹۸۹۱۷۳

به گزارش میزان، در حالی به زمان واریز یارانه دی‌ماه نزدیک می‌شویم که وزیر تعاون خبر حذف سری جدید یارانه‌بگیران را از طریق پیامک داده و قرار است این مبلغ به حساب اقشار کم‌درآمد واریز شود.

در این رابطه علی ربیعی، وزیر کار با اشاره به ارسال پیامک برای حذف سه گروه از یارانه‌بگیران گفت: برای سه گروه از یارانه‌بگیران پیامک حذف یارانه ارسال شده چراکه طبق اطلاعات موجود، حدود هفت میلیون نفر در کشور درآمد خیلی بالا و رفتار غیرقابل کنترل اقتصادی دارند.

گروه‌هایی که پیامک حذف یارانه دریافت کرده‌اند، در دی‌ماه و ماه‌های آینده یارانه‌شان حذف خواهد شد و پس از آن باید در صورت اعتراض، مدارک خود را ارائه کنند تا با بررسی آن نتایج اعلام شود.

بر این اساس گروه‌هایی که پیامک حذف یارانه در ماه‌های آینده دریافت کرده‌اند باید مستندات و مدارک لازم خود را برای اثبات نیازمندی‌شان برای دریافت یارانه اعلام کنند به طوری‌که این مدارک نشان دهد در آینده با توجه به دارایی‌ها و میزان درآمد خود، یارانه آنها تداوم یابد.

معمولا خانوارهایی که در سال‌های گذشته یارانه نقدی شان حذف شده ، با مراجعه به سایت yaraneh10.ir نسبت به دلایل حذف آگاه می‌شدند که از این پس نیز افراد می‌توانند با مراجعه به این نشانی، در خصوص حذف یارانه خود اقدام کنند. پس از ثبت اعتراض، ظرف یک ماه تا 40 روز با خانوارها تماس گرفته می‌شود و درباره تداوم یا قطع یارانه آنها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها