همزمان با عملیات‌های جداگانه پلیس استان البرز، یک کلاهبردار میلیاردی، سه زورگیر مامورنما و اعضای دو باند سرقت لوازم داخل خودرو و خانه‌های ویلایی بازداشت شدند.
کد خبر: ۹۸۵۸۳۰

به گزارش جام‌جم، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح، فرمانده انتظامی استان البرز درباره دستگیری مردی به اتهام کلاهبرداری 18 میلیارد و 600 هزار تومانی گفت: از چندی پیش شکایت‌هایی از مدیر یک شرکت کاغذی، در دستور کار اداره کلاهبرداری پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.با تحقیق از شاکیان معلوم شد آنها به قصد دریافت سود ماهانه بالا، در این شرکت سرمایه‌گذاری کرده‌اند. در همین ارتباط 93 نفر از شهروندان تهرانی و کرجی از این کلاهبردار شکایت کرده بودند. ماموران در تعقیب متهم بودند تا این‌که او چند روز پیش در حالی که سوار خودروی کروز بود، در منطقه عظیمیه کرج بازداشت شد و در تحقیقات به جرایمش اعتراف کرد.

بازداشت زورگیران مامورنما

فرمانده انتظامی استان البرز درباره دستگیری سه سارق زورگیر مامورنما نیز گفت: متهمان که سه مجرم سابقه‌دار بودند، با دو دستگاه موتورسیکلت، در حالی که چاقو و سلاح کلت همراه داشتند، با جعل عنوان پلیس راه، مسیر شهروندان را سد کرده و از آنها اخاذی می‌کردند. متهمان تحت تعقیب پلیس کرج قرار گرفتند و بازداشت شدند.

وی درباره دستگیری باند سارقان وسایل داخل خودرو نیز گفت: این متهمان که پنج نفر بودند دست به سرقت وسایل داخل خودرو در سطح کرج زده بودند که دستگیر شدند و تاکنون به 150 فقره دزدی لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز درباره دستگیری ده سارق و یک خریدار اموال سرقتی، افزود: اعضای این باند که چهار مهره کلیدی آن از اتباع افغان بودند، به خانه‌های ویلایی در هشتگرد و دیگر شهرها دستبرد می‌زدند. ردپای متهمان حوالی نظرآباد به دست آمد و آنها بازداشت شدند. متهمان در بازجویی پلیسی به سرقت از 70 خانه ویلایی اعتراف کردند. در همین ارتباط یک خریدار اموال سرقتی هم دستگیر شد.

وی افزود: در ادامه تحقیقات معلوم شد آنها در شهرستان‌های نظرآباد، طالقان، دماوند، فیروزکوه، چالوس و دیگر شهرستان‌ها سرقت‌هایشان را انجام دادند. در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال سرقتی شامل تخته‌فرش، تلویزیون، کولر، ترانس، ژنراتور برق و تعدادی گوشی تلفن همراه و همچنین دو عدد سلاح پلاستیکی مدل کلت کمری که آنها برای ایجاد رعب و وحشت شاکیان استفاده می‌کردند، کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها