بهداد سلیمی درخصوص فصل نقل‌وانتقالات لیگ وزنه‌برداری می‌گوید از یکی دو باشگاه پیشنهاد داشته، اما آنقدر جدی نبود که بخواهد درباره آنها فکر کند.
کد خبر: ۹۸۵۲۹۱

ملی‌پوش وزنه‌برداری که از پیشنهاد تیم‌ها ناراضی است، می‌گوید: با این مبلغ‌ها قرارداد نبندیم بهتر است. با 70 یا80 میلیون تومان پیشنهاد اگر قرارداد نبندیم، ارزش خودمان را بالا می‌بریم و بعضی از تیم‌ها متوجه می‌شوند که نمی‌توانند براحتی از قهرمانان کار بکشند. به نظرم وزنه‌برداران باید ارزش خودشان را بالا ببرند و با این مبلغ‌های پایین یکی دوسال قرارداد نبندند، زیرا از سال‌های بعد قراردادها افزایش پیدا می‌کند.

بهداد سلیمی با انتقاد از وضع موجود ادامه می‌دهد: تیم‌هایی که چندین سال است مبلغ قراردادها را ثابت نگه داشته‌اند از نظر من به وزنه‌برداری ایران ظلم و خیانت می‌کنند، چون به هر حال وزنه‌برداران باید هزینه‌های زندگی خود را تامین کنند و مشکلات دارند، بنابراین این‌که قراردادها هر سال با نرخ ثابتی بسته شود و حتی کمتر از سال قبل باشد، ظلم است که امیدوارم مدیران باشگاه‌ها و افرادی که در وزنه‌برداری تیم‌داری می‌کنند، ارزش وزنه‌برداران را بالا ببرند. اشخاصی هستند که هم در فوتبال و هم وزنه‌برداری تیم‌ دارند، اما با کمتر از هزینه‌ای که برای یک فوتبالیست پرداخت می‌شود، تیم کامل وزنه‌برداری را تشکیل می‌دهند.

دارنده مدال طلای المپیک لندن از وزنه‌برداران می‌خواهد خودشان را برابر تقاضاهای باشگاه‌ها دست بالا بگیرند. او ادامه می‌دهد: به نظر من ورزشکار به هر قیمتی نباید در لیگ شرکت کند، چون به شخصیت خود احترام می‌گذارد. من مبلغ قراردادم را عنوان می‌کنم و به هرحال قبول نمی‌کنند. نظرم شاید اشتباه باشد، اما خودم را ارزان نمی‌فروشم و سعی می‌کنم ارزش کارم را بالا نگه دارم. حالا ممکن است دوسال هم قراردادی امضا نکنم، اما وقتی قرارداد می‌بندم ارزش گفتن دارد و حداقلش این است که در رسانه‌ها می‌توانم عنوان کنم با این مبلغ در لیگ شرکت کرده‌ام.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها