زن شیاد که به بهانه اعزام افراد به عتبات عالیات آنها را فریب داده و به کلاهبرداری 200 میلیون تومانی دست زده بود، بازداشت شد .
کد خبر: ۹۸۳۷۲۶

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان گلستان از زن کلاهبرداری شکایت کرد.

وی به افسر تحقیق گفت: من و خانواده ام می‌خواستیم به عتبات عالیات سفر کنیم. در همین رابطه با زنی آشنا شدیم که مدعی بود در این زمینه فعالیت دارد و می‌تواند مقدمات سفرمان را با هزینه کمتر و حتی اقساطی فراهم کند. من هم به او اعتماد و مبلغ 300هزارتومان به وی پرداخت کردم اما دیگر از آن زن خبری نشد .

شاکی ادامه داد: با مشکوک شدن به ماجرا به دفتر محل کارش رفتم که معلوم شد او دروغ گفته است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی و ادامه تحقیقات ماموران با شکایت‌های مشابهی روبه‌رو شدند. تحقیقات از شاکیان جدید نشان داد همان زن شیاد، مبالغی از آنها کلاهبرداری کرده است.

جست‌وجوها در این باره ادامه داشت تا این که ماموران چند روز پیش آخرین مخفیگاه زن کلاهبردار را پیدا کردند و او بازداشت شد .

سرهنگ عسکر ساوری، معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان گلستان در این باره گفت: با تحقیق از متهم مشخص شد او تاکنون با فریب 495 زن و مرد به بهانه سفر به عتبات عالیات، از این افراد 200 میلیون تومان کلاهبرداری کرده است. افرادی که در دام متهم زن گرفتار شده‌‌اند، می‌توانند با حضور در پلیس آگاهی از وی شکایت و پرونده‌هایشان را پیگیری کنند.

از مردم می‌خواهیم اگر قصد سفر به عتبات را دارند، حتما به دفاتر معتبر و دارای مجوز مراجعه کنند و فریب افراد سودجو را نخورند تا مورد کلاهبرداری قرار نگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها