پسر جوانی که در یک ساختمان نیمه کاره، پسرخاله‌اش را با چاقو از پای در آورده بود، در تحقیقات مدعی شد ناخواسته و در دفاع از خود مرتکب قتل شده است.
کد خبر: ۹۷۲۷۶۳

به گزارش جام‌جم، ساعت 17 و 30 دقیقه چهارشنبه، مردی با کلانتری 181 عوارضی تهران تماس گرفت و از درگیری خونینی میان دو جوان در ساختمانی نیمه‌کاره حوالی میدان ساحل خبرداد. ماموران با حضوردر آنجا مشاهده کردند پسر جوانی با ضربه‌های چاقویی به زیر گردن و سرش فوت کرده است. این جنایت به بازپرس ایلخانی، کشیک قتل دادسرای تهران گزارش شد.

ماموران در تحقیقات اولیه متوجه شدند مقتول و قاتل فراری با هم پسرخاله بودندو در آنجا کار می‌کردند که قاتل بعد از جنایت گریخته است. در ادامه تحقیقات، متهم در محله پاسداران بازداشت شد . دیروز عامل این جنایت برای ادامه تحقیقات به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد.

حسین ـ متهم به قتل ـ به بازپرس پرونده گفت: من از دو سال پیش برای انجام کارهای ساختمانی به تهران آمدم. بعد از چند ماه کار نزد خانواده‌ام می‌رفتم و دوباره به تهران باز می‌گشتم. یک ماه قبل با پسرخاله‌ام برای گچکاری به ساختمان نیمه‌کاره رفتیم. روز حادثه در حال گچکاری بودیم و به شوخی به سمت یکدیگر گچ می‌پاشیدیم که پسرخاله‌ام با دست ضربه‌ای به صورتم زد .

وی ادامه داد: با هم درگیر شدیم که دوست‌مان ما را جدا کرد و دعوا پایان گرفت. بعد به حمام رفتم و بازگشتم.

موقع شام، دوباره پسرخاله‌ام نحوه غذا خوردن مرا مسخره کرد و دعوا دوباره شروع شد. صاحبکارمان که آمد و ماجرا را فهمید، پسر خاله‌ام را اخراج کرد.

متهم به قتل افزود: پسرخاله‌ام مدام تهدیدم می‌کرد و می‌گفت باید مرا بکشد بعد به شهرستان باز می‌‌گردد. او به من حمله کرد که دیگر کارگران ما را از هم دور کردند. همان موقع در حال جمع‌آوری وسایل به هم ریخته داخل اتاق بودم که ناگهان دستم به چاقوی آشپزخانه میان وسایل خورد. آن را برداشتم تا سر جایش بگذارم که دوباره پسرخاله‌ام به من حمله کرد و با مشت ضربه‌ای به سرم زد. دستانم را بالا آوردم تا مانع او شوم که نفهمیدم چاقویی که در دستم بود چطور به او اصابت کرد و متوجه نشدم چند ضربه به او زدم. از ترس فرار کردم و سرانجام دستگیر شدم. هنوز از مرگ او شوکه‌ام.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها