سعید عزت‌اللهی در دومین بازی روستوف در لیگ قهرمانان اروپا هم برای این تیم به میدان نرفت. سرمربی تیم در بازی با بایرن‌مونیخ یک دقیقه هم از این بازیکن استفاده نکرد و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شد، مقابل اتلتیکو به سعید فرصت دهد.
کد خبر: ۹۵۹۲۷۷

عزت‌اللهی از همین باشگاه اسپانیایی به روستوف آمد و انگیزه زیادی برای بازی مقابل تیم سابقش داشت. البته او عضو تیم c روستوف بود و دو هفته‌ای هم کنار تیم بزرگسالان باشگاه تمرین کرده بود و با همه بازیکنان آشنایی داشت. سعید امیدوار بود، در این بازی به او فرصت برسد و بتواند خودش را نشان دهد، ولی این اتفاق رخ نداد. عزت‌اللهی در این باره به جام‌جم ورزشی می‌گوید: این تصمیم مربی بود که من بازی نکنم. انگیزه زیادی داشتم، ولی اشکالی ندارد. فقط تلاشم را در تمرینات بیشتر می‌کنم و امیدوارم ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی به من فرصت برسد. کتمان نمی‌کنم، دوست داشتم مقابل اتلتیکو بازی کنم، ولی این شانس به من نرسید.

او در پاسخ این سوال که آیا بازیکنی که جای تو بازی می‌کند شرایط بهتری دارد، می‌گوید: بازیکنی که من نیمکت‌نشین او هستم، کاپیتان تیم است. به همین دلیل مربی سعی می‌کند، او را همیشه بازی دهد. طبیعی است که با حضور کاپیتان تیم در این پست، شانس من هم برای بازی کردن کم باشد، ولی به این مسائل توجه ندارم و تمام تمرکزم را روی تمرینات می‌گذارم تا ان‌شاءالله فرصت بازی پیدا کنم. البته مربی در بازی امروز (دیروز) مرا در ترکیب ثابت تیم گذاشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها