ستوده از تهران: از مسئولان محترم می‌خواهیم تدابیر ویژه‌ای برای جمع‌آوری قلیان و محدودیت برای استعمال دخانیات در خیابان‌های شهر اعمال کنند.
کد خبر: ۹۵۳۷۳۹

خودرو بله، ازدواج نه؟!

عزیزی از تهران: چرا دولت و بانک مرکزی زوج‌های جوان را برای دریافت وام ازدواج حمایت نمی‌کنند؟ این درحالی است که برای وام خودرو دولت بیشترین کمک را به خودروسازان کرد.

قراردادها را سامان بدهید

شهروندی از خوزستان: از مسئولان انتظار داریم همان‌طور که پیگیر فیش‌های نجومی هستند سعی در یکسان‌سازی حقوق‌ها و ساماندهی به قراردادهای پیمانکاری و حفظ شأن کارگران نمایند.

تشکر برای مجازات قاتل کیانا

جمعی از شهروندان نیشابور: از مسئولان قضایی کشور بابت سرعت در رسیدگی به پرونده قتل کیانا و مجازات قاتل کمال تشکر را داریم.

بیمه‌ام دیه نمی‌دهد

سبحانی از زندان سنندج: به اتهام تصادف منجر به فوت دو ماه است در زندان هستم، این درحالی است که بیمه توسعه داشتم و این بیمه دیه متوفی را پرداخت نمی‌کند.

پاسخ به یک پیام

در پی درج پیامی در چهارم شهریور تحت عنوان «جولان موش در شهرک شریعتی» مشاور شهردار و رئیس روابط عمومی شهرداری تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: براساس گزارش معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 19، عملیات کنترل مبارزه با جانوران مضر شهری(موش) بر اساس فازهای تعیین شده از سوی شرکت ساماندهی طی دو مرحله در اردیبهشت و مرداد ماه سال جاری صورت گرفته است. همچنین عملیات ویژه طعمه‌گذاری شبانه در شهرک انجام شده و دائما تحت کنترل است. شایان ذکر است طعمه‌گذاری ویژه مجددا در این ماه و در این محل صورت پذیرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها