پسر جوان که به اتهام نزاع مرگبار دستگیر شده است، در بازجویی‌ها منکر اتهام خود شد.
کد خبر: ۹۵۲۸۱۴

به گزارش جام‌جم، ساعت 23 و 30 دقیقه پنجم شهریور امسال درگیری دسته‌جمعی در خیابان شهید همتی ـ گردآفرین ـ به ماموران کلانتری 158 کیانشهر گزارش شد. ماموران با حضور در محل مشاهده کردند در این درگیری پسر 25‌ساله‌ای به نام عادل با ضربه جسم تیز به قتل رسیده است.

با دستور قاضی ایلخانی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 تهران، تحقیقات برای کشف راز قتل آغاز شد.

کارآگاهان با تحقیقات میدانی در محل جنایت، تعدادی از افراد شرکت‌کننده در نزاع را دستگیر کرده و متوجه شدند، مقتول قبل از نزاع با پسری به نام میلاد درگیری داشته است. در ادامه دایی میلاد در هواخواهی از خواهرزاده‌اش وارد درگیری شده و این جنایت را رقم زده است.

شاهدان در اظهارات خود به کارآگاهان گفتند: میلاد در پارک پرستو در بلوار امام رضا(ع) همراه دوستانش مشغول کشیدن قلیان بود که در آنجا به علت چشم تو چشم شدن، با عادل درگیر شد. در ادامه، میلاد تلفنی موضوع را به دایی خود اطلاع داد که پس از دقایقی مهدی همراه چند نفر دیگر از بستگان و دوستانش، خودش را به محل پارک رساند و در آنجا با سلاح سرد، قدرت‌نمایی کرد. سپس یکی از همراهان مهدی به‌صورت عادل اسپری اشک‌آور زد که وقتی پسر جوان زمین افتاد، میلاد او را با چاقو کشت.

در شرایطی که خانواده متهم مدعی بی اطلاعی از وی بودند، کارآگاهان با اقدامات پلیسی متوجه شدند خانواده متهم او را فراری داده‌اند. با توجه به دلایل موجود، پدر و برادر متهم اصلی پرونده به اتهام تلاش در فراری دادن متهم دستگیر شدند. سرانجام مخفیگاه متهم در یک گاراژ متروکه در جنوب تهران، شناسایی و مهدی دیروز دستگیر شد.

مهدی با انتقال به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران در تحقیقات مدعی شد، من در این نزاع شرکت داشتم اما ضربه‌های چاقو را من نزدم.

میلاد هم مدعی شد، درگیری برسر شکسته شدن قلیان شروع شده است.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران هم دیروز اعلام کرد، تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها