علیرضا منصوریان روزهای پرفشاری را در استقلال سپری می‌کند. تیم او همچنان روی نوار نبردن است. استقلال حتی موفق نشد در آزادی تیم ماشین‌سازی را شکست دهد تا در آستانه دربی، فشار از رویش کم شود. منصوریان قبل از بازی با ماشین‌سازی خیلی امیدوارانه حرف می‌زد و حتی ساعاتی قبل از بازی می‌گفت: «با بچه‌ها حرف زده‌ام. همه چیز مهیاست. امروز می‌بریم. قرار است سه تعویض طلایی هم داشته باشیم. این بازی را می‌بریم و آماده مسابقه دربی می‌شویم.» اما استقلال موفق نشد تا سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال در تازه‌ترین مصاحبه خود بگوید: «بعد از دربی درباره منصوریان تصمیم‌گیری می‌کنیم.»
کد خبر: ۹۴۴۴۴۵

این جمله ناخواسته فشار روانی زیادی روی منصوریان ایجاد کرد. او قرارداد سه ساله با استقلال امضا کرده و می‌خواهد با این تیم به جام برسد. اما این شروع بد باعث شده تا تحت فشار قرار گیرد و با مشکلات زیادی روبه‌رو شود. منصوریان در پاسخ به این سوال که توقعات از شما زیاد است، لبخندی می‌زند و می‌افزاید: «پدرم هم در استقلال از من توقع دارد. دعوایم می‌کند و می‌گوید چرا نمی‌برید. اول از هرکس باید به پدرم جواب بدهم. او یک استقلالی دوآتیشه است. همه در خانواده ما استقلالی هستند الا برادرم که پرسپولیسی است.» او ادامه می‌دهد: «تیم من دیگر از نظر بدنی مشکلی ندارد. شرایط خیلی خوبی داریم و آماده شده‌ایم و فکر می‌کنم تنها از نظر فکری نیاز به یک ریکاوری داریم. بچه‌ها هنوز باور نکرده‌اند که می‌توانیم ببریم.»

به گفته بازیکنان دو تیم، همیشه تکلیف دربی با دیگر بازی‌ها فرق داشته. بارها اتفاق افتاده حتی تیمی که شرایط بهتری داشته، دربی را باخته یا بد بازی کرده است. به همین دلیل آبی‌ها هم امیدوار هستند. منصوریان می‌گوید: «این بازی واقعا قابل پیش‌بینی نیست ولی من دوست دارم در آخر ما برنده شویم تا بتوانیم یک هدیه کوچک بعد از پنج هفته نبردن به تماشاگران بدهیم. انصافا آنها از ما حمایت زیادی کرده‌اند.»

نارضایتی منصوریان از 2 بازیکن

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال اصلا از شرایط دو بازیکن تیمش رضایت ندارد و این موضوع را می‌توان از رفتارهای این مربی جوان متوجه شد. او آرش افشین و امین حاج‌محمدی را از فهرست خود برای بازی با ماشین‌سازی کنار گذاشت تا بار دیگر ثابت شود این دو بازیکن به اندازه کافی مورد توجه سرمربی آبی‌ها نبودند و بنا به مصلحت‌های دیگری در تیم ماندند.

گفته می‌شود سیدمهدی رحمتی از حاج‌محمدی حمایت می‌کند و همچنین بختیار رحمانی حامی آرش افشین است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها