درست در روزهایی که هیاهوی رونمایی از جدید‌ترین محصول شرکت اپل تمام توجه‌ها را به خود جلب کرده بود، شرکت ال‌جی 12 ساعت قبل از کنفرانس اپل از جدید‌ترین پرچمدار خود یعنی ال‌جی V20 که به جرات می‌توان گفت قدرتمند‌ترین گوشی اندرویدی حال حاضر است، رونمایی کرد.
کد خبر: ۹۴۳۶۰۷

به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای در شرایطی که جدی‌ترین رقیبش یعنی گلکسی‌نوت 7 چندان حال و روز خوشی ندارد، تمام برگ‌های برنده‌اش را برای تصاحب بازار رو کرده است. فبلت 5.7 اینچی V20 که ادامه سری V و پرچمدار دوم شرکت ال‌جی محسوب می‌شود، ظاهر بهتری نسبت به نسل قبلی خود پیدا کرده و مانند V10 بدنه‌ای مقاوم در برابر ضربه، آب و گرد و غبار دارد.

این دستگاه از جدید‌ترین پردازنده شرکت کوآلکام یعنی تراشه اسنپ‌دراگون 820 استفاده می‌کند و علاوه بر آن به چهار گیگابایت رم DDR4 مجهز است. این پردازنده چهار هسته‌ای این امکان را به V20 می‌دهد تا کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی از یک حافظه MicroSD تا ظرفیت 2 ترابایت پشتیبانی کند. V20 مانند جی‌5 از دوربین دوگانه 16 و 8 گیگابایتی بهره می‌برد و در بخش جلویی گوشی نیز یک دوربین 5 مگاپیکسل قرار گرفته است.

ظرفیت باتری این گوشی، 3200 میلی آمپرساعت است و جالب این‌که باز هم ال‌جی امکان تعویض باتری را در اختیار کاربرانش قرار داده است. سیستم صوتی دستگاه نیز به شکل چشمگیری قدرتمند است و برای اولین بار از مبدل دیجیتال به آنالوگ چهارگانه در آن استفاده شده است تا قوی‌ترین خروجی صوت در میان تلفن‌های هوشمند را از آن خود کند. اما مهم‌ترین ویژگی در مورد این گوشی به سیستم‌عامل اندروید 7 این دستگاه مربوط است تا اولین محصولی باشد که به این سیستم‌عامل مجهز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها