محمد نوازی و حمایت از علیرضا منصوریان. بازیکن سال‌های نه‌چندان دور استقلال می‌گوید نباید بلایی که سر مظلومی آوردند را سر منصوریان هم بیاورند: «اگر سال دوم به مظلومی فرصت می‌دادند این اتفاق‌ها برای استقلال نمی‌افتاد. حالا گذشته است و منصوریان سرمربی است. باید به او اعتماد کنند و اجازه ندهند استقلال بیش از این آسیب ببیند.»
کد خبر: ۹۴۱۳۳۵

نوازی این را گفت و ادامه داد: «استقلال این فصل تیم خوبی دارد و این نظر شخصی من است که یکسری ناهمانگی‌ها باعث شده تا این نتایج رقم بخورد. شما پرسپولیس سال قبل را ببینید. تا هفته ششم آنها امتیازهای لازم را نگرفته بودند، اما رفته رفته هماهنگ شدند و تا پایان لیگ هم یکی از مدعیان کسب قهرمانی بودند.»

هافبک راست پای آبی‌ها با حمایت از علیرضا منصوریان می‌گوید: «همیشه باید به مربیان جوان بها بدهند. منصوریان آینده‌دار است و باید به او اعتماد کرد. سال قبل اگر به مظلومی اعتماد می‌کردند این بلاها سر استقلال نمی‌آمد. حالا که او رفته و منصوریان آمده باید به او اعتماد کنند و اجازه بدهند کارش را بکند. شک نداشته باشید اعتماد به منصوریان استقلال را می‌سازد و حداقل برای فصل آینده اتفاقات خوبی خواهد افتاد. من چند روز گذشته اسم‌های زیادی شنیده‌ام که می‌گویند قرار است روی نیمکت استقلال بنشینند. نباید این کارها را کرد‌. باز هم تاکید می‌کنم دوستانی که در راس کار هستند باید به منصوریان اعتماد کنند تا تیم بیش از این لطمه نخورد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها