خبرگزاری تسنیم نوشت: «علی رستگارسرخه‌ای» مدیرعامل معزول بانک ملت توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران بازداشت شد. براساس این گزارش، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موفق شده است یک باند سازمان‌یافته فساد بانکی را در کشور کشف کند که رستگارسرخه‌ای و معاونش از اعضای اصلی این باند هستند.
کد خبر: ۹۲۳۶۱۳

انتقاد ایران از اظهارات نماینده فرانسه در سازمان ملل

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی درباره اظهارات اخیر فرانسوا دولاتر، نماینده دائم فرانسه نزد سازمان ملل متحد در جلسه شورای امنیت این سازمان درخصوص فعالیت‌های هسته‌ای، موشکی و سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران، این‌گونه اظهارات را مغرضانه و در تناقض با مواضع سایر مقامات فرانسوی ارزیابی کرد.

دومین جلسه دادگاه تعرض به سفارت عربستان

فرشید دهقانی، قاضی رسیدگی‌کننده به پرونده متهمان تعرض به سفارت عربستان دیروز پس از پایان دومین جلسه رسیدگی به این پرونده گفت: ظرف مهلت قانونی و طی ده روز حکم پرونده صادر خواهد شد. به گزارش ایسنا، قاضی دهقانی در جمع خبرنگاران افزود: طی این دو روز به اتهامات 19 متهم این پرونده رسیدگی شد زیرا از تعداد 21 متهم این پرونده یک نفر غایب بود و یک نفر هم طلبه بود و پرونده‌‌اش به دادگاه ویژه روحانیت ارسال می‌شود. دهقانی تصریح کرد: این پرونده 23 تا 24 متهم دیگر دارد که پرونده‌شان در دادگاه ویژه روحانیت رسیدگی خواهد شد.

تاکید معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بر ایجاد سازمان پارلمانی

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور، ایجاد سازمان پارلمانی دستگاه‌ها را از برنامه‌های دوره جدید این معاونت دانست و گفت: باید صدای واحدی شنیده شده و تلاش کنیم وقت دولت، صرف مشاجرات نشود. به گزارش ایرنا، حسینعلی امیری در آیین معارفه خود به عنوان معاون امور مجلس رئیس‌جمهور افزود: معتقدم این معاونت باید شرایط آرامی را مهیا کند تا کار سنگین اجرا از سوی دولت به نتیجه برسد و رئیس‌جمهور و وزرا در فضایی آرام به امور کشور برسند.

انتخاب دبیرکل جدید جمعیت پیشرفت و عدالت

شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت نزدیک به محمدباقر قالیباف، مسئولیت حسین قربان‌زاده را به عنوان دبیرکل این جمعیت برای یک‌سال دیگر تمدید کرد. به گزارش جام‌جم، این تصمیم‌گیری در شانزدهمین جلسه شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی که دوشنبه برگزار شد، انجام گرفت و علاوه بر تمدید مسئولیت حسین قربان‌زاده به عنوان دبیرکل، علی دورانی نیز برای یک سال دیگر به عنوان قائم‌مقام دبیرکل ابقا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها