بوگاتی قصد دارد با مدل شیرون، رکورد سرعت 431 کیلومتر در ساعت را ثبت کند. این واقعا عجیب است که بوگاتی می‌خواهد با شیرون رکورد سرعتی را ثبت کند که قبلا توسط ویرون به ثبت رسیده است. البته سازنده فرانسوی ادعا کرده است که شیرون می‌تواند به حداکثر سرعت 463 کیلومتر دست پیدا کند، اما این شرکت قصد دارد محدودیت سرعت شیرون را برداشته و برای اولین بار آن را به‌صورت عملی آزمایش کند.
کد خبر: ۹۲۱۵۴۵

به گزارش پدال، بوگاتی در نمایشگاه ژنو 2016 از جانشین ویرون با نام شیرون رونمایی کرد. خودرویی که ارقام و اعداد عملکرد آن هوش را از سر می‌برد. قلب هشت لیتری W16 این خودرو قدرت شگفت‌انگیزی معادل 1500 اسب بخار تولید می‌کند و وزن نزدیک به دو تنی شیرون را در 5/2 ثانیه از صفر به‌سرعت صد کیلومتر در ساعت می‌رساند. در حالی‌ که حداکثر سرعت آن روی 420 کیلومتر در ساعت محدود شده است. این در حالی است که قدرت ویرون سوپراسپرت برابر با 1200 اسب بخار بود.

مدیرعامل بوگاتی در این‌باره می‌گوید: ما می‌دانیم سرعت شیرون قطعا سریع‌تر از سرعت 431 کیلومتر در ساعت است، اما نمی‌دانیم هنگام رسیدن به این سرعت وضعیت و عملکرد خودرو چگونه خواهد بود. ما محاسبات زیادی از طریق شبیه‌سازی انجام داده‌ایم، اما شبیه‌سازی همیشه متفاوت است با زمانی که درون ماشین نشسته و آن را در واقعیت آزمایش می‌کنیم. به همین دلیل ابتدا قصد داریم به‌سرعت 431 کیلومتر در ساعت رسیده و اگر همه چیز خوب پیش‌رفت کرد و طبق برنامه بود، در آینده نزدیک رکورد سرعت بیش از 460 کیلومتر در ساعت را ثبت خواهیم کرد.

آغاز پروژه محرمانه تسلاموتورز

مدیرعامل تسلا موتورز پس از تصادف مرگبار خودروی خودران این شرکت اعلام کرد دنیا منتظر پروژه خاص و محرمانه این شرکت باشد. به گزارش مهر، ایلان ماسک، مالک ثروتمند تسلا موتورز این روزها بشدت در معرض انتقاداتی قرار دارد که درخصوص مرگ سرنشین خودروی خودران این شرکت در حادثه فلوریدا مطرح می‌شود. در آن حادثه دوربین‌های خودروی خودران مدل S این شرکت بدرستی عمل نکرد و با فعال نشدن ترمزهای آن، بشدت با خودروی سنگین مجاورش برخورد کرد که در نتیجه آن، یک نفر کشته شد.

این پیام کوتاه، اما خبرساز همگان را به یاد پست کوتاهی می‌اندازد که ایلان ماسک در آگوست 2006 منتشر کرد. او در آن پیام هم اعلام کرده بود برنامه محرمانه و ویژه گروه تسلا در راه است! پس از آن بود که ماسک خودروهایی را به دنیا معرفی کرد که حالا نسل جدید آنها به عنوان پیشرفته‌ترین خودروهای خودران دنیا شناخته می‌شوند. حادثه اخیر آینده برنامه‌های اقتصادی تسلا را بشدت در معرض خطر قرار داده است.

تست فیس لیفت مرسدس AMG S63 کوپه

مرسدس AMG S63 کوپه که اواسط سال 2015 معرفی شد هنوز محصولی جدید به شمار می‌رود. به گزارش خبرخودرو، با توجه به تصاویر فاش شده می‌توان دریافت قسمت جلوی این خودرو کاملا اصلاح شده که در این صورت سپر جلو و عقب کاملا تازه‌ای برای آن ارائه می‌شود.

گمان می‌رود تغییرات اندکی در موتور این خودرو اعمال شود تا قدرت بیشتری در حدود 600 اسب بخار داشته باشد در حالی که توان مدل کنونی آن 585 اسب بخار است. گمان می‌رود مرسدس فیس لیفت AMG S63 کوپه و کابریولت را تا پایان سال جاری معرفی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها