بازی امشب رئال مادرید و اتلتیکو به نظرم یک بازی قدرتی است. در این بازی شاید گاهی ظرافت، جایی نداشته باشد. جدا از سبک بازی اتلتیکو که می‌تواند شرایط خاصی را در زمین رقم بزند، فراموش نکنیم این دو تیم کری زیادی دارند و این قطعا بازی را درگیرتر خواهد کرد. اولین تصور این است که ظرافت در این بازی جایی نداشته باشد، ولی به نظرم در آخر این بازیکنان تکنیکی هستند که نقشی تعیین کننده در بازی ایفا می‌کنند. رئال مادرید از این جهت به مراتب تیم برتری است. این تیم بازیکنان تکنیکی بیشتری در اختیار دارد و فراموش نکنید از نظر قدرتی هم چیزی کمتر از اتلتیکو ندارد.
کد خبر: ۹۰۸۲۵۹

به اعتقاد من بازی امشب، بازی لحظه‌هاست. شاید یک لحظه بتواند تعیین کننده نتیجه و یک جام باشد. این را به آن دلیل می‌گویم که دو تیم واقعا سخت گل می‌خوردند. هر دو خوب دفاع می‌کنند. ممکن است یک لحظه و یک اشتباه همه چیز را عوض کند. قطعا تیمی که از کمترین موقعیت‌ها استفاده کند، برنده می‌شود. به نظرم بازی امشب یک بازی کم موقعیت است.

درباره سیمئونه، سرمربی اتلتیکو و نفراتش هم باید بگویم، او بدون ریسک، بازی می‌کند. بازی اتلتیکو یک بازی بدون ریسک است. آنها حریف را در زمین تحت‌فشار قرار می‌دهند و می‌خواهند از اشتباهات استفاده کنند. می‌بینید که بیشتر هم از ضربات ایستگاهی به موقعیت می‌رسند. به هر حال این سبک بازی اتلتیکو و سیمئونه هم بر اساس داشته‌های مربی است. باید به او و فوتبال تیمش احترام گذاشت، چون به هر حال نتیجه در فوتبال تعیین‌کننده است.

در پایان باید بگویم پیش بینی می‌کنم که رئال مادرید برنده بازی می‌شود، مگر این‌که اتفاق عجیبی در زمین بازی رخ بدهد.

جواد نکونام

بازیکن سابق لالیگا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها