کرار جاسم؛ اسم این بازیکن همیشه با حاشیه همراه بوده است. زیاد در استقلال دوام نیاورد. آن‌قدر حاشیه داشت که دیگر جان استقلالی‌ها را به لب‌شان رساند. یک روز مشکل پول قرارداد بود، یک روز خانه اجاره‌ای و یک روز...
کد خبر: ۹۰۸۲۵۷

هر چه که بود کرار از ایران رفت تا در تیم نفت اولسط کشورش بازی کند. او برای دیدار تیمش در ای‌اف‌سی کاپ به تهران آمد و برای دقایقی پاسخگوی سوالات ما بود. کرار که شایعه شده دوباره قرار است به لیگ برتر ایران برگردد در این مورد می‌گوید: «شاید برگشتم، اما دیگر استقلال نه. اگر به ایران برگردم احتمالا دوباره به تبریز می‌روم. البته تیمم هم تراکتورسازی نیست، بلکه مذاکراتی را با گسترش فولاد تبریز و فراز کمالوند انجام داده‌ام. چیزی قطعی نیست و من هنوز بازیکن تیم نفت هستم. اما رابطه‌ام با فراز خوب است و همه می‌دانند که او مثل برادرم است.»

به کرار گفتیم که به نظر هنوز هم از استقلالی‌ها ناراحت هستی که او این واکنش را نشان داد: «نمی‌خواهم دیگر درباره این تیم حرفی بزنم. همه دیدند که سال قبل آنها چه بلایی سر من آوردند. من دوست داشتم در استقلال بازی کنم. خواسته‌هایم هم طبق قراردادی بود که امضا کرده بودم، اما دوستان دلشان می‌خواست طور دیگری رفتار کنند. باور کنید این تیم و هوادارانش را دوست دارم و اصلا دلم نمی‌خواهد برای این تیم حاشیه درست کنم.»

آیا کرار می‌خواهد از طریق مراجع قانونی به حق و حقوقش برسد؟ خودش در این مورد می‌گوید: «من بازیکن استقلال بودم. قرارداد امضا کردم و طبق قراردادم هم رفتار می‌کردم اما طوری با من رفتار شد که انگار دشمن این تیم بودم. شما خودتان که شاهد بودید؟ یا این‌که نمی‌خواهید حقایق را بنویسید؟ خیلی‌ها فقط می‌گویند کرار حاشیه داشت، اما حالا همان خیلی‌ها می‌گویند چرا او به حق و حقوقش نرسید؟ در این تیم هیچ‌کس جواب مرا نمی‌دهد. شما جای من بودی برای رسیدن به حق خودتان چه کار می‌کردید؟»

او در پایان درباره این‌که چه زمانی به لیگ برتر برمی‌گردد، گفت: «هیچ چیز مشخص نیست و باید خیلی از مسائل را بررسی کنم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها