رئیس مرکز سیمای استان‌های رسانه ملی با اشاره به افزایش چشمگیر ارتباطات زنده صداوسیمای استان‌ها با شبکه‌های سراسری و برون‌مرزی در روز برگزاری انتخابات گفت: در 7 اسفند، بین 50 تا 70 درصد برنامه‌های اصلی سیمای سراسری و حدود 40 تا 50 درصد برنامه‌های شبکه‌های اصلی صدای سراسری با برقراری ارتباط زنده با شبکه‌های استانی و پخش گزارش‌ و آیتم‌های تولیدی و زنده این شبکه‌ها تامین شد.
کد خبر: ۸۸۶۲۱۹

دکتر عبدالکریم خیامی افزود: برقراری حدود 350 ارتباط با شبکه‌های اصلی سیما، 65 ارتباط با شبکه‌های برون‌مرزی و 90 ارتباط با شبکه‌های نسل دوم و تامین حدود 84 ساعت از آنتن این شبکه‌ها در بازه زمانی 8 صبح تا 22 شب روز 7 اسفند از دیگر اقدامات مراکز سیماهای استانی رسانه ملی بوده است. همچنین این مراکز با برقراری 68 ارتباط زنده رادیویی در مجموع به مدت حدود 35 ساعت از برنامه‌های شبکه‌های اصلی رادیوهای سراسری را پوشش داده است.

وی با اعلام ثبت یک رکورد ملی جدید در زمینه ارتباط با شهرستان‌ها و روستاهای سراسر کشور در روز انتخابات بیان کرد: در این روز شبکه‌های سیمای استانی با اعزام 751 تیم خبری، 260 تیم فنی و 273 تیم تولیدی صدا به نقاط مختلف مراکز و شهرهای مهم استان، در مجموع توانستند با بیش از 510 شهرستان و روستا در کشور (بجز مراکز استان) ارتباط برقرار کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها