برزو ارجمند بعد از نزدیک به سه سال دوری از نقش‌هایی با موقعیت طنز، بار دیگر این فضا را با مینی سریال «غیرعلنی» تجربه می‌کند.
کد خبر: ۸۷۷۱۷۸

این بازیگر که این روزها در مجموعه «غیرعلنی» ایفای نقش می‌کند، درباره فضای پشت صحنه این پروژه به مهر گفت: خوشبختانه با گروه خیلی خوبی کار می‌کنم و تک تک عوامل فشار کارشان را چند برابر کرده‌اند تا کار را به زمان پخشی که در نظر گرفته شده برسانند.

وی افزود: افرادی که در پشت صحنه این مجموعه حضور دارند همه بهترین‌های تلویزیون و سینما هستند و تک‌تک‌شان کارنامه‌های قابل قبولی دارند. رضا جودی هم از تهیه‌کنندگان خوش‌سابقه تلویزیون است و تجربه این همکاری نشان داد بر حوزه کاری خود کاملا مسلط است و به همکارانش فشار روانی تحمیل نمی‌کند.

ارجمند با ابراز رضایت از این که در این سریال همه مسائل از قبل پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: با وجود برخی مجموعه‌هایی که طی این سال‌ها تولید شدند و زمان پخش مشخصی نداشتند، باعث خوشحالی است که می‌دانیم این سریال چه زمانی روی آنتن خواهد رفت. علاوه بر این چیزی که بیشتر مرا شگفت‌زده کرد این که متن هم آماده بود و ما با یک فیلمنامه کامل جلوی دوربین آمدیم. ارجمند درباره فضای تازه‌ترین تجربه تلویزیون خود گفت: مجموعه «غیرعلنی» که به مقوله انتخابات می‌پردازد، اصلا شعاری نیست. این کار، سریال مفرحی است که انتخابات را هدف مستقیم قرار نداده بلکه در این مقطع ماجراهایی برای چند کاراکتر اصلی شکل می گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها