فرمانده نیروی انتظامی از خنثی‌سازی تحرکات گروه‌های تکفیری و ضدانقلاب در شرق کشور خبر داد و گفت: هر چند وقت یک بار توسط گروه‌های تکفیری و ضدانقلاب، تحرکاتی در جوار مرز داریم که با حضور مرزبانی ناجا این تحرکات در شرق کشور خنثی شد.
کد خبر: ۸۶۶۹۴۶

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار حسین اشتری در حاشیه نشست فصلی یگان ویژه در جمع خبرنگاران درباره تجهیزات این یگان بیان کرد: یگان ویژه به خاطر ماموریت‌های حساس باید تجهیزات لازم را در اختیار داشته باشد که امروز می‌توانیم ادعا کنیم بیشتر تجهیزات این یگان را در اختیار داریم. سردار اشتری با بیان این‌که تجهیزات یگان ویژه به روز و عامل بازدارنده است ادامه داد: بیش از 85 درصد تجهیزات مورد استفاده در یگان ویژه، تولید داخل است که توسط این یگان یا معاونت‌های مربوط در نیروی انتظامی، وزارت دفاع و شرکت‌های خصوصی داخلی ساخته شده است.

اشتری در مورد چینش نیروها در ایستگاه‌های متروی تهران هم گفت: در مناسبت‌های خاص و مراسمی که در شهر تهران برگزار می‌شود، از جمله برگزاری اجلاس‌ها، نیاز به حضور بیشتر نیرو به‌ویژه در شهر تهران وجود دارد، زیرا حضور این نیروها عامل بازدارندگی داشته و سبب آمادگی یگان‌ها می‌شود. وی ادامه داد: هرچند وقت یک بار رزمایش و تمرین‌هایی در شهر انجام می‌شود که اکنون این ماموریت‌ها به خوبی انجام شده و حضور نیروها استمرار پیدا نمی‌کند و کاهش می‌یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها