ارسلان کاظمی بار دیگر برای حضور در بسکتبال NBA قراردادش را امضا کرد

زندگی ستاره ایرانی در‌ فیلادلفیا

ارسلان کاظمی مهاجم تیم فیلادلفیا که این روزها با این تیم در لیگ تابستانی NBA بازی می‎کند در پاسخ به دعوت مسئولان فدراسیون برای حضور در اردوی تیم ملی گفته که سرباز هستم و برای سفر به ایران مشکل دارم.
کد خبر: ۸۱۹۲۴۰

تمرینات تیم ملی بسکتبال برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک از جمعه گذشته زیر نظر درک بائرمن سرمربی جدید آلمانی آغازشده است. ارسلان کاظمی یکی از ۲۸ بازیکنی است که به این اردو دعوت شده است در حالیکه وی در آمریکا به سر می‌برد و این روزها هم تیم فیلادلفیا را در لیگ تابستانی NBA همراهی می‌کند و به همین دلیل با گذشت 6 روز از آغاز تمرینات تیم ملی، به ایران سفر نکرده است و ظاهرا برنامه‌ای هم برای سفر ندارد.

ارسلان کاظمی در پاسخ به پیگیری‌های مسئولان فدراسیون بسکتبال اعلام کرده که سرباز است و به دلیل مشکلاتی که درحین سفر بابت خروج از کشور برایش ایجاد می‌شود، نمی‌تواند در محل تمرینات تیم ملی حاضر شود. علاوه بر این سورن دربوغوسیان، فربد فرمان و یونس لاله‌زاده نیز دیگر بازیکنانی هستند که به اردوی تیم ملی بسکتبال دعوت شده‎اند اما آنها هم خارج از کشور به سر می‌برند و هنوز هم هیچ پاسخی که روشن کننده وضعیت حضورشان باشد به مسئولان فدراسیون نداده‌اند.

مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیا اول تا 11 مهرماه در چین برگزار می‌شود. تیم ملی بسکتبال در گروه اول این رقابت‎ها با ژاپن، مالزی و نماینده جنوب آسیا همگروه است. تیم نخست آسیا صاحب سهمیه المپیک می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها