در چند عملیات جداگانه پلیس در شهرستان‌های غرب استان تهران، سه باند قاچاق موادمخدر و چهار باند سرقت و زورگیری متلاشی شد .
کد خبر: ۸۱۱۳۸۸

به گزارش جام‌جم، فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: طی روزهای گذشته ماموران اداره مبارزه با موامخدر در شهرستان‌های غرب استان تهران سه عملیات جداگانه انجام داده و سه باند را در این رابطه متلاشی و 898 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را از آنها کشف کردند. نخستین عملیات مربوط به ماموران اداره مبارزه با موادمخدر شهرستان رباط کریم بود که در این رابطه دو نفردستگیر شدند و خودروهایشان هم توقیف شد .سردار محسن خانچرلی افزود: از این متهمان 556 کیلوگرم موادمخدر تریاک کشف شده است. این قاچاقچیان هنگامی که خود را در محاصره پلیس دیدند اقدام به تیراندازی کردند که ماموران هم به مقابله با آنها پرداختند و قاچاقچیان را ناکام گذاشتند. دومین باندی که متلاشی شد سه عضو داشت و ماموران از آنها نیز 151 کیلوگرم تریاک کشف کردند. باند سومی که متلاشی و اعضای آن دستگیر شدند هم محموله تریاک حمل می‌کردند که در این رابطه چهار نفر دستگیر شدند و 91 کیلو تریاک از آنها کشف شد .

وی با اشاره به متلاشی شدن چهار باند سرقت و دستگیری اعضای آن یادآور شد: یکی از این باند‌ها یک گروه سه نفره بودندکه در شهرستان بهارستان و اطراف آن خودرو و موتورسیکلت سرقت می‌کردند. گروه بعدی دو نفر بودند که در زمینه گوشی‌قاپی و گردنبند‌قاپی فعالیت داشتند که پس از دستگیری به 40 فقره سرقت و زورگیری در شهرستان رباط‌کریم و بهارستان اعتراف کردند. گروه سوم هم سه نفر بودند که در زمینه سرقت و زورگیری در بهارستان، رباط‌کریم و شهریار فعالیت داشتند. چهارمین باند سرقتی که متلاشی شده یک گروه چهار نفره از جمله دو زن و دو مرد بودند که تحت پوشش مسافربر مردان را سوار می‌کردند و با انتقال به خارج از شهر و با زور و تهدید پول، کارت بانکی و گوشی تلفن همراه آنها را سرقت می‌کردند.فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران خاطرنشان کرد: از این باندها نیز بخشی از اموال سرقتی از جمله گوشی‌های تلفن همراه کشف شده است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها