کودکان، محروم از برنامه‌های آموزشی/ شهروندی از تهران تماس گرفته و گفته است: ای کاش مسئولان امر در آموزش کودکان برنامه‌های مفیدی را در این فصل تابستان برای این عزیزان در نظر می‌گرفتند که بتوانند به نحو احسن از آن بهره ببرند.
کد خبر: ۸۱۱۱۱۴

بازنشستگان بی‌بهره از سبد کالا/ خانم یا آقای بازنشسته‌ای نسبت به این‌که چرا سبد کالا به بازنشستگان تعلق نگرفته اعتراض کرده است.

نبود نظارت/ شهروندی در تماس تلفنی گفته‌اند: ای کاش مسئولان امر نظارتی بر کار شرکت‌های پیمانکار داشته باشند تا به این گونه حق کارگران تحت‌پوشش خود را از بین نبرند.

گله بازنشستگان/ شهروند بازنشسته‌ای هم نسبت به این‌‌که گذران زندگی با حقوق ماهانه 750 هزار تومان سخت است، گله کرده است.

تفاوت در قیمت نان/ یک شهروند از تهران سوال کرده است: چرا باید قیمت یک نان بربری فانتزی در منطقه سیدخندان 1000 تومان باشد ولی همین نان در منطقه نارمک به قیمت 1300 تومان فروخته شود. آیا نانوایی‌های فانتزی نیز آزادپز هستند؟

قبض‌های نجومی برای مشترکان خاموش!/ یک شهروند از تهرانسر تاکید کرده که مخابرات تهرانسر نسبت به نحوه محاسبه هزینه تماس مشترکان اشتباهاتی را دارد که برای مشترکان دردسر ایجاد کرده‌است. مثلا افرادی هستند که اصلاً در منزل نیستند، ولی هزینه‌ بالایی از تلفن خارج از کشور در قبض آنان دیده می‌شود.

روی خط 162

وضع وخیم اورژانس ‌/‌یکی از شهروندان تهرانی گزارش قابل تاملی از وضع اورژانس بیمارستان فیروزگر ارائه داده که خلاصه‌ای از مشاهدات اوست. ظاهرا اورژانس این بیمارستان آموزشی به دلیل گرمای زیاد و رعایت نشدن اصول بهداشتی برای بیماران و همراهان آنها قابل تحمل نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها