هدایت هاشمی در سری چهارم پایتخت باز هم نقش اوس موسی را بازی می‌کند. او از قسمت چهاردهم به سریال پایتخت وارد می‌شود.
کد خبر: ۸۱۱۱۰۲

وی درباره نقش اوس موسی در پایتخت 4 به مهر گفت: از آنجا که نگارش فیلمنامه سریال همزمان با تصویربرداری ادامه دارد، واقعا از اتفاقاتی که قرار است برای اوس موسی رخ دهد اطلاع زیادی ندارم و در حال حاضر در منطقه شیرگاه مشغول ضبط قسمت‌های 14 و 15 هستیم.

گروه شبانه‌روز در گرما و هوای شرجی در تلاش هستند تا کار هر چه زودتر به پایان برسد. تلاش همه عوامل پشت صحنه و مقابل دوربین این است که بهترین کار را به بینندگان شبکه یک ارائه دهند.

‌هاشمی‌ درباره بازخوردهای مردم بعد از پخش پنج قسمت اول سریال اظهار کرد: پایتخت مهم‌ترین سریالی است که در سال‌های گذشته توانسته بیشتر مخاطبان تلویزیون را راضی کند. این اثر جزو معدود سریال‌هایی است که این موفقیت را به‌دست آورده و این امر نتیجه تلاش همه‌جانبه و شبانه‌روزی تمام عوامل سریال است که با نهایت دقت در جزئیات سعی می‌کنند سریال بسازند. فشار کار بسیار زیاد است و ما روزی بیشتر از 16 ساعت کار می‌کنیم. ‌وی که در سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» هم حضور دارد، یادآور شد: نقش من در این دو سریال کاملا متفاوت است، سریال گاهی به پشت سر نگاه کن، داستان پلیسی و جنایی دارد در حالی که پایتخت طنز خانوادگی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها