رئیس ستادکل نیروهای مسلح با تاکید بر این‌که هرگونه بازرسی و دسترسی به مراکز نظامی ممنوع است، گفت: همه باید مراقب این خط قرمز باشیم.
کد خبر: ۸۰۹۷۱۱

به گزارش تسنیم، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی گفت: منافع ملی و امنیت کشور این چنین اقتضا میکند که تحت هیچ شرایطی بیگانگان و آنان که در ضدیت و دشمنی با انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ چیز فروگذار نیستند، تحت هیچ پروتکل یا توافقنامهای، اجازه ورود به مراکز نظامی ما را نداشته باشند.

آیتالله موحدی کرمانی: بازرسی مدیریت شده نامفهوم است

خطیب جمعه تهران هم با اشاره به بحثهایی که در مورد بازرسی مدیریت شده از تاسیسات ایران مطرح میشود، گفت: من نمیدانم آیا میشود افرادی بیایند و از مراکز نظامی و امنیتی ما بازدید کنند و چشم، فهم و درکشان به طور کلی بسته باشد.

به گزارش فارس، آیتالله محمدعلی موحدیکرمانی، امام جمعه موقت تهران، افزود: برای من این نوع بازرسی مبهم است، بنابراین همه را سفارش به تأکیدات مقام معظم رهبری میکنم که فرمودند به هیچ وجه اجازه نمیدهیم از مراکز نظامی و امنیتی ما بازدید کنند.

خطیب جمعه تهران با تأکید بر اینکه در مقابل دشمن باید قدرت نشان داد، گفت: شکی نیست که آمریکا به توافق با ایران بیشتر نیاز دارد، بنابراین وقتی مقاومت ملت ایران را درک کرد و فهمید مردم در امر اقتصاد روی پای خود ایستادهاند به فرض که این تحریمها هم بماند مردم باز با اقتصاد مقاومتی کارها را اداره میکنند. بنابراین در صورت فهم این مقولهها توسط آمریکا آنها به توافق با ایران تن میدهند.

موحدیکرمانی تأکید کرد: این یک تصور اشتباه است که بگویند ایران با تحریمها فلج شده و برای تسلیم کردن این کشور باید تحریمها را بیشتر کرد. این مردم با تمام قدرت ایستادهاند. این اقدامات آمریکاییها نیز اثری نخواهد داشت، همچنان که شاه نیز به این نتیجه رسید کشتار مردم بیفایده است.

وی با تأکید بر اینکه آمریکاییها اگر قدرت ایران را نفهمند توقعات فراوانی بر اساس زیادهخواهیهای خود خواهند داشت، گفت: به اعتقاد بنده تمام این خطرات (بازدید از مراکز امنیتی، نظامی، بازجویی از دانشمندان هستهای و نخبگان) با یک امر متوقف خواهد شد و آن این که باید به آمریکا فهماند که ایران کشوری قوی است و در مقابل این تحریمها و تهدیدها سر فرود نخواهد آورد.

وی خطاب به تیم مذاکرهکننده ایرانی خاطرنشان کرد: عزیزان باید به طرف مقابل به ویژه آمریکا بفهمانند که مردم ایران بر رفع تحریم ظالمانه پافشاری دارند.

خطیب موقت نمازجمعه تهران در بخش دیگری از سخنان خود از طرح مجلس شورای اسلامی در الزام دولت به مسائل هستهای تشکر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها