کف امکانات هم نداریم/ یک شهروند از کریم‌آباد اعتراض کرده که روستای قشلاق کریم‌آباد در محدوده شریف‌آباد، نه آب دارد و نه برق. از مسئولان درخواست می‌شود به مشکلات این روستا توجه کنند.
کد خبر: ۸۰۸۰۸۶

کاسبی سامانه‌های هوشمند/ یک شهروند از تهران هم تاکید کرده که در شماره‌های هوشمندی که در برخی سایت‌ها برای اعلام نتایج آزمون مدارس دولتی اعلام شده است، ظاهرا به عمد تماس‌ها را کش می‌دهند تا هزینه بیشتری با دقایق بالا از تماس‌گیرندگان کسر شود.

بعد از کلی معطلی هم اعلام می‌کنند که شماره تلفن خودتان را اعلام کرده تا نتایج را به شماره‌تان پیامک کنیم و از این طریق دارند کاسبی می‌کنند.

درخواست بازنشستگی/ خواسته آقای عبدالله‌زاده باید خواسته بسیاری از مردم باشد، شهروندی که 25 سال است در شرکت ایران‌خودرو کار می‌کند، اما با درخواست بازنشستگی‌اش موافقت نشده است.

فصل تابستان و وقت‌های آزاد/ ای کاش آموزش و پرورش برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان برنامه‌های متنوعی طراحی می‌کرد که عمر بچه‌ها به بطالت نمی‌گذشت؛ این خواسته یکی از شهروندان است.

خط هوایی / ظاهرا در نبود خط پروازی بین زنجان و کشورهای همسایه، متقاضیان سفر از این استان، رنج زیادی می‌برند. به همین دلیل یکی از شهروندان زنجانی از مسئولان وزارت راه و شهرسازی خواسته تا این خط پروازی را راه‌اندازی کنند.

دردسر تامین قطعه/ به پیشنهاد این شهروند مشگین‌شهری می‌توان فکر کرد: کارخانجات خودروساز خوب است به فکر تهیه و توزیع قطعات خودرو در نمایندگی‌های خود باشند تا مردم برای تهیه قطعه این همه دچار دردسر نشوند.

جوابیه/ در پی درج پیامی در روز 17 خرداد با عنوان خطر سقوط درختان خشک، روابط عمومی شهرداری منطقه 13 تهران با ارسال دورنگاری اعلام کرد حذف درختان خشک نیازمند دریافت مجوز از سازمان پارک‌ها و طرح در کمیسیون ماده 7 است که در این خصوص اقدامات لازم صورت گرفته و در آینده نزدیک این مشکل مرتفع می‌شود.

روی خط 162

مشاغل مزاحم/ مشکلی که یکی از شهروندان تهرانی با عنوان مزاحمت مکانیکی‌ها و لوازم‌یدکی‌فروش‌ها از آن یاد می‌کند، محدود به محله زندگی این شهروند نیست، اما گویا در بلوار شهید اندرزگو حدفاصل خیابان شریعتی تا بلوارکاوه، این صنف ترافیک سنگینی ایجاد کرده‌اند.

قطع فوری برق / اداره برق لطفا مشکل این شهروند تهرانی را پیگیری کند: تاریخ پرداخت آخرین قبض برق این شهروند 4 خرداد است و آخرین پرداختی این شهروند 29 اسفند سال گذشته، اما حالا برگه‌ای از اداره برق منطقه پونک به دست او رسیده که حاکی از قطع برق فوری خانه اوست.

گرانی شیر/ از گرانی‌ها دیگر کسی تعجب نمی‌کند‌، اما یکی از شهروندان نتوانسته با گرانی 400 تومانی شیر کیسه‌ای ظرف 24 ساعت کنار بیاید؛ شیری که 1100 تومان می‌خریده و یکباره به 1500 تومان رسیده.

قطع دائم آب / اداره آب و فاضلاب رباط‌کریم مدتی است به هر بهانه‌ای آب این منطقه را روزها قطع می‌کند و برای مراجعان پاسخی هم ندارد. این متن پیام آقا یا خانم جعفری از رباط‌کریم است که منتظر پاسخ مسئولان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها