نفت تهران در شرایطی امشب میزبان دومین نماینده فوتبال عربستان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست که علیرضا منصوریان و شاگردانش چشم انتظار هواداران فوتبال ملی هستند، همان هوادارانی که دیروز پرسپولیس را مقابل الهلال تنها نگذاشتند.
کد خبر: ۷۹۹۷۶۱

به گزارش جام‌جم، پس از آن‌که در آغاز مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان‌ آسیا شب گذشته پرسپولیس در تهران میزبان الهلال عربستان بود امروز نفت دیگر تیم راه‌یافته فوتبال ایران به این مرحله از مسابقات، میزبان الاهلی عربستان است؛ حریفی که در مرحله گروهی پرقدرت نشان داد و طی دو بازی رفت و برگشت بر تراکتورسازی هم غلبه کرد. این تیم البته در لیگ عربستان نایب قهرمان شده است و حریفی سرسخت و جدی برای نفت تلقی می‌شود. شاگردان علیرضا منصوریان هرچند با عنوان سومی به کار خود در لیگ برتر پایان دادند، اما عملکرد این تیم جوان تحسین بسیاری از کارشناسان را برانگیخته است، تیمی که هنوز این بخت را دارد که جام حذفی را از آن خود کند. منصوریان که تیمش در مرحله گروهی با دو برد، دو باخت و دو مساوی به یک هشتم نهایی صعود کرد، امیدوار است شاگردانش به لطف برتری روحی ناشی از دو برد مرحله گروهی برابر الشباب عربستان، در بازی امشب باصلابت ظاهر شوند یا حداقل حریفی از پیش بازنده نباشند.منصوریان و بازیکنان جوان و کم‌ادعایش در ورزشگاه آزادی منتظر حضور پرشور هواداران هستند، سرمربی نفت دیروز در نشست خبری بازی گفت: تک‌تک بازیکنان حریف را آنالیز کرده‌ایم، امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و در ابتدا گل نخوریم و سپس گل بزنیم. اگر با دو گل حریف را شکست دهیم خیلی خوشحال‌تر می‌شویم.

قضاوت این دیدار که از ساعت 20 امشب در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود توسط یاماموتو یودای از ژاپن با کمک دو هموطنش یعنی ناگی توشیوکی و کاراکامی ساتوشی انجام می‌شود.

در دیگر بازی‌های امروز سئونگنام کره جنوبی با گوانگجو چین، اف سی سئول کره جنوبی با گامبا اوزاکای ژاپن، الاهلی و العین امارات با هم دیدار می‌کنند. ضمن این‌که دیروز در آغاز این رقابت‌ها چونبوک موتورز کره جنوبی برابر مهمانش بیجینگ گوان چین یک بر یک متوقف شد.سوون سامسونگ کره جنوبی برابر مهمان خود کاشیوا ریسول ژاپن 3 بر 2 شکست خورد.دیدارهای برگشت این دو مسابقه سه‌شنبه 5 خرداد برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها