فرمانده کل سپاه با بیان این‌که مسئولان ما به‌ دلیل ملاحظاتی که در گذشته داشتند درباره عربستان حرفی نمی‌زدند، تاکید کرد: با حملات عربستان به یمن، چهره خائنانه آل‌سعود مشخص شد و مسئولان باید ملاحظه‌کاری گذشته را کنار بگذارند.
کد خبر: ۷۹۲۵۲۳

به گزارش فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری که دیروز در ششمین جشنواره علمی تحقیقاتی علوم پزشکی سپاه «باقرالعلوم» صحبت می‌کرد، گفت: امروز عربستان خائن دقیقا پا جای پای اسرائیل و صهیونیست گذاشته است. در حال حاضر مخالفان انقلاب اسلامی روزبه‌روز شفاف‌تر می‌شوند و دیگر نمی‌توانند پشت نقاب نفاق پنهان شوند.

جعفری تاکید کرد: امروز عربستان با بی‌شرمی و وقاحت، ملتی را که به‌دنبال نفی نظام سلطه است، بمباران و قتل‌عام می‌کند.وی با بیان این‌که آل‌سعود در معرض اضمحلال و سقوط است، تصریح کرد: موج اول انقلاب اسلامی موجب فروپاشی کمونیسم شد و موج‌های بعدی ان‌شاءالله سقوط آل‌سعود را در پی خواهد داشت.

سرلشکر جعفری در بخش دیگری از سخنان خود با اظهار تاسف از این‌که بعضی‌ها، پیشرفت را بدون پسوند اسلامی بودن یا با الگوهای غربی می‌دانند، تاکید کرد: این پیشرفت، پیشرفت ناقصی است زیرا پیشرفت علمی‌مان باید اسلامی باشد و اگر این نباشد در مسیر انقلاب اسلامی نیست.وی با بیان این‌که جهاد علمی باید دغدغه مشترک و مهم هر نیروی انقلابی باشد، اظهار کرد: دغدغه همه پاسداران و مومنین انقلابی پیشرفت انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای انقلاب است.جعفری ادامه داد: در هر دوره‌ای، باید روی موضوعی تمرکز کرد و در حال حاضر جهاد علمی باید مورد توجه قرار گیرد.فرمانده کل سپاه افزود: انقلاب اسلامی محدود به عرصه‌های داخلی نمی‌شود، دینی بودن و ماندن، مردمی بودن و ماندن، استقلال از شرق و غرب و فراملی بودن از انتظارات رهبری است.

با آرمان انقلاب اسلامی فاصله داریم

جعفری با تاکید بر این‌که آرمان انقلاب اسلامی ایجاد تمدن اسلامی است، تصریح کرد: در حال حاضر با این آرمان فاصله داریم.وی امنیت و سلامت جامعه را دو مساله بسیار مهم و دو الزام قطعی برای پیشرفت هر جامعه‌ای دانست و خاطرنشان کرد: ما از آن عبور کرده‌ایم و البته این موضوع به معنای این نیست که در این حوزه تلاش نکنیم.فرمانده کل سپاه گفت:‌ درگیری‌های نظامی و دفاعی که در دهه اول انقلاب شاهد آن بودیم به لطف خدا کمتر شده و از آن گذر کردیم. در دهه دوم و سوم انقلاب نیز مشکلات امنیتی داشتیم که از آن نیز گذر کردیم.

فرمانده کل سپاه با بیان این‌که انقلاب اسلامی دو بعد بیرونی و داخلی دارد، گفت: بعد بیرونی انقلاب اسلامی به‌خوبی جلو می‌رود و موتور محرکه بعد بیرونی انقلاب اسلامی، ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی است. نقش ما در داخل مقاومت و ایستادگی است و مخالفت‌هایی که با ما می‌شود به دلیل همین ایستادگی است.

جعفری ادامه داد: هر روز شاهد تقویت ابعاد و قدرت انقلاب اسلامی در بیرون هستیم و دشمنان و در راس آنها آمریکا آن را پذیرفته‌اند و به آن تن داده‌اند.

آیت الله جوادی‌آملی: آل‌سعود در باتلاق یمن فرو خواهد رفت

آیت‌الله جوادی‌آملی گفت: سرزمین وحی و حرمین شریفین امروز در چنگال رژیم آل‌سعود گرفتار شده و این رژیم که با تجاوز، کشور یمن را به بند کشیده، خود نیز در این باتلاق گرفتار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، این مرجع تقلید در دیدار با دانشجویان پردیس کرج، طلاب مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) ساوه و یگان ویژه قم، با محکوم کردن حمله رژیم آل‌سعود به ملت مظلوم یمن، گفت: امیدواریم اوضاع یمن تغییر کند و آل سعود که این گونه در حق مردم یمن ظلم کرده به‌سزای عمل خود خواهد رسید.وی ادامه داد: اوضاع به وجود آمده از سوی نوکران صهیونیست برای مردم یمن، قطعا به این صورت ادامه نخواهد داشت و ملت یمن هم به حق خود خواهد رسید و از زیر ظلم و فشار ظالمان نجات پیدا خواهد کرد.

آیت‌الله جوادی‌آملی با بیان این‌که «هرکسی با خدا پیوند قلبی و غیبی ببندد، خدا هم با او پیوند خواهد بست و در مشکلات و بلاها او را یاری خواهد کرد» گفت: امروز ملت مسلمان یمن همانند مردم غزه با خدا پیوند بسته‌اند و خدای متعال در همه حال با آنهاست و یاری خواهد کرد؛ اما این رژیم آل‌سعود است که در برزخ به وجود آورده، گرفتار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها