رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: کارگروه مشترکی میان سازمان ملی استاندارد و وزارت نفت برای تعیین ارزیابی کیفیت بنزین و تمامی مقررات مرتبط با آن تشکیل شده که نتایج و تصمیم گیری آن در اوایل اردیبهشت ماه اعلام می‌شود.
کد خبر: ۷۸۹۲۷۸

به گزارش ایرنا، نیره پیروزبخت دیروز در نشست خبری، اظهار کرد: شورای عالی استاندارد اسفند ماه سال گذشته پس از ٩ سال تشکیل جلسه داد و موضوع‌های مهمی از جمله مرجع نهایی ارزیابی کیفیت بنزین داخلی نیز بررسی شد.

وی با بیان این‌که در این جلسه، سرانجام قرار شد یک کارگروه مشترک میان سازمان ملی استاندارد و وزارت نفت تشکیل و این موضوع بررسی شود، افزود: در اوایل اردیبهشت ماه این کارگروه تشکیل جلسه می‌دهد و تصمیم نهایی را در باره مرجع اصلی ارزیابی کیفیت بنزین و تمامی مقررات مرتبط با آن اتخاذ می‌کند.

پیروزبخت تصریح کرد: سازمان استاندارد اطلاعات و نتایج ارزیابی خود را به این کارگروه ارائه می‌دهد. امیدواریم سرانجام با بررسی این کارگروه، تصمیم نهایی در باره این موضوع گرفته شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد، گفت: طبق مصوبه اخیر شورای عالی استاندارد این کارگروه با حضور رئیس سازمان استاندارد، وزیر نفت و معاون اجرایی رئیس جمهوری به عنوان اعضای اصلی تشکیل می‌شود.وی ادامه داد: این کارگروه برای بررسی کیفیت بنزین و نحوه بررسی آن تشکیل و در صورت لزوم از اعضای دیگر شورای عالی استاندارد مانند رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، وزیر صنعت، معدن و تجارت و دیگر وزیران استفاده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها