جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد:

سربازی 21 ماهه باقی ماند

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام این‌که تاهل، شرط کم شدن زمان خدمت سربازی نیست، عنوان کرد: در سال 94 زمان خدمت سربازی 21 ماه تعیین شده است.
کد خبر: ۷۸۶۸۱۸

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این‌که آیا کسر خدمت‌های مربوط به همسر نیز در زمان 21 ماهه شدن سربازی قابل استفاده است یا خیر، اظهار کرد: با توجه به این‌که سربازی 21 ماه شده است، هیچ‌گونه کسر خدمتی به سبب داشتن همسر و متاهل بودن به مشمولان و سربازان داده نخواهد شد.

وی ادامه داد: آن زمان با توجه به این‌که بنا بود طول خدمت سربازی 24 ماه شود، تصمیم بر این شد تا مشمولان متاهل از ابتدای سال 94، 21 ماه خدمت کنند، اما هم اکنون با توجه به تصمیمی که برای 21 ماهه شدن سربازی در سال جدید گرفته شده این موضوع نیز منتفی و کسر خدمت تاهل به مشمولان داده نخواهد شد.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: اما به ازای داشتن هر فرزند، دو ماه کسر خدمت به مشمولان تعلق می‌گیرد و سقفی نیز برای کسر خدمت اعطایی به مشمولان دارای فرزند وجود نخواهد داشت.

کمالی با تاکید بر این‌که در سال 94 طول مدت سربازی 21 ماه خواهد بود، خاطرنشان کرد: طول مدت خدمت سربازی برای سربازان شاغل در دستگاه‌های دولتی ـ بجز آن دسته از افرادی که در یگان‌های حفاظتی مشغول به خدمتند ـ 24 ماه خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها