رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: توزیع پرتقال و سیب مورد نیاز مردم شهر تهران برای تنظیم بازار شب عید به طور رسمی در 40 مرکز در میادین میوه و تره‌بار شهر تهران آغاز شد.
کد خبر: ۷۸۰۷۹۸

به گزارش تسنیم، سیدمحمد موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این ارتباط اقدامات مناسبی برای تامین، انتقال و ذخیره‌سازی این محصولات در سردخانه‌های استان با همکاری اتحادیه‌های بخش کشاورزی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در سطح شهر تهران 40 جایگاه عرضه میوه شب عید ساخته شده و در اختیار اتحادیه‌های تولید قرار گرفته است و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، دو برابر میزان عرضه سیب و پرتقال سال قبل در این جایگاه‌ها عرضه می‌شود.

موسوی ادامه داد: بر این اساس هر کیلوگرم پرتقال تامسون شمال 2900 تومان و پرتقال جیرفت 3400 تومان و سیب دماوند 2500 تومان عرضه می‌شود.وی تصریح کرد: برای کنترل قیمت‌ها و تنظیم بازار این طرح تا پانزدهم فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اظهار کرد: در صورت تصمیم دولت یکصد جایگاه عرضه میوه مصوب شب عید نیز در مناطق دیگری از سطح تهران احداث می‌شود و در اختیار تعاونی‌های تولید قرار می‌گیرد.

موسوی در ارتباط با مغازه‌های خرده‌فروشی سطح شهر تهران نیز گفت: درباره خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران برای عرضه میوه به نرخ مصوب تا 48 ساعت آینده تصمیم‌گیری می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها