هزار وعده خوبان/ آقای ریحانیان از تهران از آقای وزیر بهداشت خواسته به وعده‌های خود عمل کند، چون به افراد سالخورده وعده داده بود که از آنها تست رایگان سرطان روده، پروستات و ریه گرفته شود، اما تا به حال اقدامی صورت نگرفته است.
کد خبر: ۷۷۶۳۴۳

نظارتی روی فعالیت مهدکودک‌ها نیست/ یکی از شهروندان با اشاره به این‌که محیط و فضای برخی از مهدکودک‌ها بسیار نامناسب است، از مسئولان خواسته نظارت بیشتری بر عملکرد این مراکز داشته باشند.

باندبازی برای جابه‌جایی مسافر/ آقای گروسی از تهران از این گله کرده که تعدادی از رانندگان که همگی از اهالی یک استان هستند، برای جا‌به‌جایی مسافر در شمال پایتخت گروهی عمل کرده و به این شکل برای شهروندان مشکل‌ساز شده‌اند. این شهروند از مسئولان راهور تهران درخواست کرده با این افراد به شکل قانونی برخورد کند.

روی خط 162

سکوت مسئولان درباره سهام عدالت/ آقای مرادی از همدان از این گله کرده که چرا مسئولان درباره سرنوشت سهام عدالت سکوت اختیار کرده‌اند؟

ضمانت سه قبضه/ آقای خان‌محمدی از گرگان از سختگیری بانک صادرات شعبه 1408 گرگان برای پرداخت وام تعویض تاکسی‌های فرسوده شکایت کرده. به گفته او، این بانک برای پرداخت وام علاوه بر دو ضامن، سند خودرو را نیز بابت ضمانت طلب می‌کند.

بیمارستان یا کارگاه ساختمانی مساله این است/ خانم موسوی از تهران وضع بیمارستان هفتم تیر در شهرری را نامناسب توصیف کرده. به گفته این شهروند معلوم نیست این محل بیمارستان است یا ساختمانی در حال ساخت‌وساز، زیرا آلودگی صوتی ناشی از ساخت‌وساز و بوی رنگ سبب ناراحتی بیماران و همراهان آنها شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها